Gå til innhold

Søke opp mine innlegg med 0 svar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men da må man lete litt tilbake hvis man har en del tråder i mine innlegg.

Det hadde vært hyggelig med en ting som "Mine Ubesvarte Innlegg"

6948659[/snapback]

Eller bare litt enklere, man kan jo søke på 2 mnd gamle tråder osv i Mine Innlegg, skulle vært ett alternativ for å se ubesvarte tråder man har laget!

Skrevet

Lomz: Det var ment som ett spørsmål, er det dine _TRÅDER_ du vil ha svar på om er ubesvarte, eller dine _INNLEGG_?

Hvis du skriver ett innlegg midt i en tråd, kan du jo aldri vite, uten å sjekke det at den er svart på.

Skrevet

Tror han mente Trådene sine, hvor jeg er helt enig, burde være en funksjon liknende den jeg allerede har nevt slik at man kan skjekke ubesvarte tråder.

Skrevet

Om han meiner ubesvarte tråder kan han jo gå inn i profilen sin og klikke på «Finn brukerens emner». Du kan ikkje sortere etter antal svar, men må bla litt.

Eit anna alternativ er å starte eit nytt søk, skrive inn Lomz på «Filtrer etter brukernavn», sortere resultatene etter antall svar og søke kun i tittelen. Du finn eit sånt søk her: Link

Skrevet (endret)
Eit anna alternativ er å starte eit nytt søk, skrive inn Lomz på «Filtrer etter brukernavn», sortere resultatene etter antall svar og søke kun i tittelen. Du finn eit sånt søk her: Link

6948759[/snapback]

Tusen takk :D

men det hadde vært fint med en egen knapp på siden til det.

Endret av Lomz
  • 3 uker senere...
  • Opprett ny...