Gå til innhold

konkuranse: lag en instrumental til meg. les topic


DilliMusic

Anbefalte innlegg

heisann

EDIT:

 

trenger dette. en instrumental som jeg kan bruke. som jeg kan legge til stemmer så legge det ut. sangen vil bli offentlig hvis jeg liker den :) altså slutt resultat. med min stemme lagt til.

åssen stemme har jeg? får høre jeg har litt rolig stemme, andre ganger hører jeg at jeg har litt rock stemme.

åssen kan instrumentalen være? jo jeg liker disse sang stilene: coldplay, keane, 3 doors down og noe i den duren der. altså ikke metal og slikt. men litt fint med el gitar i refrenga:)

 

vil så klart legge ut navn og slikt på de som lager instrumentalen når den skal offentlig gjøres. evnt. linke til hjemmesiden til de som laget instrumentalen.

Endret av Dilly Man
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heisann

 

jess jeg har prøvd å lage litt pop, rock og punk men funka ikke det. hehe. så lurer på om det er noen som gidder å lage det for meg? hehe :blush:  er ikke flik til å lage slik musikk. jeg går for denne stilen: keane, coldplay, 3 doors down, blinkl 182 og trapt. mest coldplay og slikt. så hvis noen gidder å lage en til meg hadde jeg blitt mer enn glad. er det noen steder man kan skaffe seg sånt?

6943024[/snapback]

 

Lage instrumental musikk som må spilles inn med instrumenter?

 

hva skal du med det da? synge til?

Lenke til kommentar
heisann

 

jess jeg har prøvd å lage litt pop, rock og punk men funka ikke det. hehe. så lurer på om det er noen som gidder å lage det for meg? hehe :blush:  er ikke flik til å lage slik musikk. jeg går for denne stilen: keane, coldplay, 3 doors down, blinkl 182 og trapt. mest coldplay og slikt. så hvis noen gidder å lage en til meg hadde jeg blitt mer enn glad. er det noen steder man kan skaffe seg sånt?

6943024[/snapback]

 

Lage instrumental musikk som må spilles inn med instrumenter?

 

hva skal du med det da? synge til?

6943098[/snapback]

 

jah skal synge til hehe. samme åssen sangen lages så lenge den er bra og passer til stemmen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...