Gå til innhold

TES: Feteste heavy armoren?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Men for å få imperial guard må man vel drepe ei vakt først? Og få 1000 bounty.

6942811[/snapback]

Jaja, men det er ikeno stress ;) Bare vær medlem i Thieves Guild og ha masse potions eller heal spell det og så er det bare og hogge løs på vakten :p

6943953[/snapback]

Det er da bare å følge etter en som går på patrulje i litt farlig område og plukke opp etter at han er død. Man må kanskje være litt høyt level før det kan hende, men det er ikke noe vanskelig å få til.

Lenke til kommentar

Ser ikke mye til Daedric armor nei..bare funnet skjold og diverse våpen på Dremoraene i Oblivion hittil. Og ingen av dem har jeg hatt bruk for, har bedre ting jeg bruker. Må jo nesten ha fullt Daedric-sett når man først skal ha det. Ikke bare en sko eller hjelm. Hvem dropper sånt som Cuirass? Og når?

Har på meg det meste av Imperial Blades-settet. Ser best ut og har bra armor value for meg, og man får hele settet gratis når man kommer igang med mainquest.

 

Har vært innom orcish cuirass/leggings også. Og nylig en slags dragon-armor som er helt i sølv og skinner. (Ikke imperial dragon, er ikke i nærheten av ferdig med mainquest)

 

Har akkurat fullført "Aid for Bruma"-questen men ikke satt igang resten av questen. Er lvl 12. Litt lei sånne Oblivion-porter nå, de er jo nesten like når man har vært gjennom de forskjellige temaene (låste gigantporter som åpnes fra toppen av forskjellige tårn, underjordiske huler, eller helt åpen vei frem til hovedtårnet)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg har daedric armor, får å få en relatvit komplett sett så måtte jeg finne noen som bruker heavy armour og helst alt sammen. Det blir nok lettest med boss typer som ofte har bedre utstyr enn de andre. Nå er jeg levl 20. Bare synd en ikke kan kjøpe det en mangler lenger jeg har såpass mye guld at det hadde ikke gjort noe hvor mye det kostet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...