Admiral1 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) hei, måtte kjøpe sånn svin dyr kalkulator til matte (1.vgs) og satt og funderte i matte timen (kjedet meg) og tenkte "det må da være mulig å få noen til å lage et spill til dette?" så: er det mulig å få laget et spill til CASIO FX-9860G SD? isåfal,,, noen som gidder? mvh michael (en som kjeder seg i matte timen) Endret 25. september 2006 av disco 808 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Heh, det florerer av spill til de greiene, selv hadde jeg Texas Instruments TI-83 eller hva de nå enn het, brukte all min mattetid på å spille tetris, drugwars og nibbles. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Dette må jeg nesten få med meg hvis det går an. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 hei, måtte kjøpe sånn svin dyr kalkulator til matte (1.vgs) og satt og funderte i matte timen (kjedet meg) og tenkte "det må da være mulig å få noen til å lage et spill til dette?" så: er det mulig å få laget et spill til CASIO FX-9860G SD? isåfal,,, noen som gidder? mvh michael (en som kjeder seg i matte timen) 6932584[/snapback] Det finnes tonnevis på nett =) Noen av dem er faktisk riktig så morsomme, selv om casio'ene ikke har så bra prosessorkraft så man får lagg på tyngre spill. Bare ta et søk i gewgle etter games / programs + navnet på kalkulatoren din. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Denne kalkulatoren er helt ny, så du finner vel ikke noen spill som er laget for den. Iallefall ikke mangen... Skriv dine egne. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det finnes da ganske mange som er laget for liknende modeller som er ganske enkle å porte. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) har funnet noen <her>, men får ikke kontakt med kalkulatoren! EDIT:::: det funker!!! wohooo, no more kjdelige matte timer Endret 25. september 2006 av disco 808 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 jeg lurer egntlig på det samme, men jeg har casio cfx-9850gc plus ! og har ikke kabel til dataen... er det noen som har et program eller spill liggende, sånn at jeg kan programmere den selv ved å skrive av? takker og bukker! Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 det kan du da gjøre på kalkulatoren? på min så er det en meny, derfra går jeg på programs, new, og så er det bare å kopiere:P Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 det kan du da gjøre på kalkulatoren? på min så er det en meny, derfra går jeg på programs, new, og så er det bare å kopiere:P 6937851[/snapback] det var jo det jeg skreiv... (i hvert fall det jeg mente.) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 jeg lurer egntlig på det samme, men jeg har casio cfx-9850gc plus !og har ikke kabel til dataen... er det noen som har et program eller spill liggende, sånn at jeg kan programmere den selv ved å skrive av? takker og bukker! 6937708[/snapback] Ja den har jeg også.. Søkte etter det, men finner bare sånn jeg må laste ned sjøl.. Vil gjerne ha tetris for å få timene til å gå.. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 det kan du da gjøre på kalkulatoren? på min så er det en meny, derfra går jeg på programs, new, og så er det bare å kopiere:P 6937851[/snapback] det var jo det jeg skreiv... (i hvert fall det jeg mente.) 6937884[/snapback] oja, trodde du spurte om et program som du skulle bruke til å kopiere med my bad gjør som en over her sa, søk på google. (navn åp kalkiss)+games Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Yo! Jeg har en Casio CFX-9850 GC PLUS, men uten kabel. Er det mulig å skrive programmene rett inn i kalkulatoren? Jeg får til noe, men det er veldig mye jeg ikke skjønner, har fått til første del av et tetris spill jeg fant her. Har klart å legge den lange rekka med tall som står øverst på riktig sted, tror jeg. Men jeg skjønner ikke resten. Hjelp meg vær så snill Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Er det mulig å lage spill selv på Texas TI84plus ? Tenker da på skrive av kode eller noe.. Menmen, jeg skal ikke klage.. Har trossalt 9 spill på min PuzzleFrenzy er tingen. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Er sikert mulig og skrive egene spill hvis du kan det språket/kan kodingen, er jo sånn de blir laget kan du ikke bare søke på google? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har selv 9860g sd her, og har lagt over snake, mario2 og pong .. Alle spør om å få låne den i timen, ingen andre som har klart det pga. de har 9850 .. Brukte ett SD kort, jeg, det fungerte veldig bra, egentlig... Lenke til kommentar
Mozzyb Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Problemet med Casio kalulatorene er at de har så lite minne i forhold til TI. Derfor er det mulig å lage mye mer avanserte spill til TI enn til Casio.. Elller.. det var iallefall sant for en stund siden. Er ikke sikker på hvordan det er nå. Jeg liker iallefall TI best uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå