Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre ?, vennina mi har blitt slått.


clario

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare et lite spørsmål; hva gjorde du da hun ble slått?

6926370[/snapback]

Nei also, det skjedde så fort at jeg ikke rakk å reagere, jeg satt på en sofa, mens hun danset på dansegulvet. Etter at hun hadde slått sprang hun ut av lokalet. Jeg følgte vennina mi ned på doen slik at hun kunne tørke vekk alt blodet.

Lenke til kommentar

1. Gå til legevakten og få nesa sett på og dokumenter overfallet.

 

2. Vent til alle er edru.

 

3. Få venninen din til å konfrontere den andre og spørre hva som foregår. Kanskje dette kan løses enkelt, kanskje en misforståelse. Dette bør gjøres i trygge omgivelser og vær med som støtte og mellom man.

 

4. Skulle hun ikke vise tegn til anger eller konflikten utvikler seg, anmeld overgrepet og la det bli en politi sak.

 

ALDRI bruk vold.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Man har egentlig bare 2 alternativer i en slik situasjon.

Drite i hele greia og fortsett med livet eller finne adressen og oppsøke personen og banke gørra ut av hu..

Politiet er bare å glemme, de ønsker ikke å ta sånne små saker der de må "etterforske" og avhøre folk.. Om du hadde et videoopptak så hadde dem kanskje latt være å henlegge.. Uten noe slikt er det bare å glemme hele greia..

 

Personlig foretrekker jeg å møte opp dagen etter med balltre..

Lenke til kommentar

Syns det er skikkelig unødvendig, men det var vist fordi hun som vart slått, var vennine til ei som rota med en som var i lag med e jentei, og vennina til vennina til ho var det som slo.

 

Egentlig skulle ho slå hun som rota med han, men hun som vart slått sto foran hun, og sa at hun ikke skulle slå, derfor fikk hun seg en på tryne i stede.

 

Uansett, hun er helt uskyldig, jeg ser ingen grunn til å legalisere det hun gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...