Sjefern Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Prøvd å søke litt rundt men jeg finner ikke noen svar. Er det noen fordeler å ha flere plagg "of the monkey" f.eks? Skjer det noen om man får et komplett sett?
genesis Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Om det finnes fordeler, så står dem. eks. http://www.thottbot.com/?i=13720 Dette settet har bonuser, og de viser ingame om man holder pointer over itemet.
Sjefern Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Ok Takk for kjapt svar! *Tilbake til Runetotem*
WarpX Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Mange bonuser er så latterlige små at man lurer om det er en vits.
Erroneous Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jo det er en ting jeg lurer på. Når det kommer til high-lvl items er det best å ha sett sånn som Nemesis og Bloodfang? Elr er det best å ha assorterte epix, sånn som Mish'Undare og andre epix som ikke hører til noe sett.
Groet Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 (endret) vel, man sammenlikner bare set bonusen med forbedringen ved å bytte ut itemet. f eks, hvis en set bonus gir +30 spell damage, og itemet man tenker på å anskaffe istedet, gir 15 mer spelldamage enn man hadde fra før, beholder man like gjerne det gamle itemet og beholder set bonusen, med mindre det nye itemet tilhører et annet sett man planlegger å skaffe, som gir bedre set bonuses \\edit\\ leif wuz heer Endret 22. september 2006 av Groet
kazaa Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jo det er en ting jeg lurer på. Når det kommer til high-lvl items er det best å ha sett sånn som Nemesis og Bloodfang? Elr er det best å ha assorterte epix, sånn som Mish'Undare og andre epix som ikke hører til noe sett. 6916729[/snapback] Noen setbonuser er ganske vanskelige å rettferdiggjøre med items med bedre stats. 3-set Netherwind gir -treat reduce, 3 judgement gir 10yrd lengre auras (40yrd totalt, samme range some heals), 5 bloodfang gir bedre feint.. etc. Om det er verdt det kommer ann på hvilket encounter du er på, eller evt om det er til PvP. Men for ren DPS/healing, er det bedre med random pieces stort sett.
PSV Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 8 Bloodfang proccen er sexy da 8 Netherwind er også deilig procc på. (spesiellt når det skjer 4 ganger på rad, du får en syk ignite med combustion på omtrent 3sec.) I tillegg er de fleste tier3-set bonusene bra.
StorPeder Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Og 8/8 Dragonstalker gir sjanse for en Ranged Attack- debuff som _aldri_ proc'er Som de andre sier, du må simpelthen bare legge sammen alle stats med forskjellig type armor og velge de som gir best total. Kanskje ofrer du 15 spelldamage for 10 spirit, eller ikke Litt logisk tenking og litt smak og behag
JoeDohn Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Stormrage kommer jeg ikke til å gidde å GÅ INN FOR mer enn tre biter av. 15% manaregen er uvurderlig, men der stopper det også. Regrowth er så manaineffektiv at jeg omtrent bare bruker den på Vaelastrasz, mens Rejuvenationen på 8/8 ikke er noe verdig full-sett-bonus, selv om den ikke er dårlig. Heldigvis finnes det ganske mye bra alternativt leather før Dreamwalker, så det er ikke noe problem. En god del av T1- og T2-settene har akkurat samme problemene.
StorPeder Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Stormrage kommer jeg ikke til å gidde å GÅ INN FOR mer enn tre biter av. 15% manaregen er uvurderlig, men der stopper det også. Regrowth er så manaineffektiv at jeg omtrent bare bruker den på Vaelastrasz, mens Rejuvenationen på 8/8 ikke er noe verdig full-sett-bonus, selv om den ikke er dårlig. Heldigvis finnes det ganske mye bra alternativt leather før Dreamwalker, så det er ikke noe problem. En god del av T1- og T2-settene har akkurat samme problemene. 6919710[/snapback] Enig! Regrowth er ubrukelig. Jeg foretrekker dirkete heal når jeg healer. Ser jeg at det blir overheal avbryter jeg den. Hater å kaste bort mana. Som regel må jeg innervate prestene i guildet før jeg selv er på 50% mana, samtidig som det er jeg som healer mest (Hmmm. ja de _er_ dårlige. Alle healerne våre utenom en prest) Men dette var jo veldig OT ...
elf_man Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Stormrage kommer jeg ikke til å gidde å GÅ INN FOR mer enn tre biter av. 15% manaregen er uvurderlig, men der stopper det også. Regrowth er så manaineffektiv at jeg omtrent bare bruker den på Vaelastrasz, mens Rejuvenationen på 8/8 ikke er noe verdig full-sett-bonus, selv om den ikke er dårlig. Heldigvis finnes det ganske mye bra alternativt leather før Dreamwalker, så det er ikke noe problem. En god del av T1- og T2-settene har akkurat samme problemene. 6919710[/snapback] Enig! Regrowth er ubrukelig. Jeg foretrekker dirkete heal når jeg healer. Ser jeg at det blir overheal avbryter jeg den. Hater å kaste bort mana. Som regel må jeg innervate prestene i guildet før jeg selv er på 50% mana, samtidig som det er jeg som healer mest (Hmmm. ja de _er_ dårlige. Alle healerne våre utenom en prest) Men dette var jo veldig OT ... 6920501[/snapback] Nå må dere skille penis fra baller her; DERE synes regrowth og 25% lengre rejuv er ubrukelig, persoling synes jeg dette er gode ting. F.eks. på Huhuran er regrowth ganske greit for de siste 30%. I de fleste trashmob-fights kan jeg også slenge av gårde et par rejuvs som healer f.eks. rogues. Nei, det blir litt sånn; jeg liker ikke bilkjøring, derfor er biler bare dritt...
JoeDohn Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Nå må dere skille penis fra baller her; DERE synes regrowth og 25% lengre rejuv er ubrukelig, persoling synes jeg dette er gode ting. F.eks. på Huhuran er regrowth ganske greit for de siste 30%. I de fleste trashmob-fights kan jeg også slenge av gårde et par rejuvs som healer f.eks. rogues. Nei, det blir litt sånn; jeg liker ikke bilkjøring, derfor er biler bare dritt... 6920697[/snapback] Joda, klart RG er supert i sånne tilfeller, du nevner Huhuran, som jo i og for seg er AQ's Vaelastrasz - moroa starter på 30%, og mister noen fokus så er det hele smertefritt/fullt over på noen sekunder. Men jeg kommer ikke til å strebe etter 5/8 SR når .2 sekunder vekk fra RG er bonusen, fordi jeg bruker den bare i helt spesielle tilfeller - nettopp fordi den koster så avsindig mye mana. Har ikke så forferdelig stor manapool for øyeblikket, så en høy/toprank RG (som er det man gjerne må bruke, for å få brukt +heal) spiser gjerne 7-8% av manaen min, og da sier det seg selv at det ikke er noe å spamme. Nå skal det selvfølgelig også sies at det kommer an på hva slags rolle man som healer har, det er ingen guilds som har bruk for fire priests i 8/8 Transcendence, fordi noen crosshealer med flash mens andre spammer MT gjennom hele. Jeg er da en slik crosshealer som ikke bruker RG alt for mye, men det er klart jeg ville merka en forskjell med +25% på rejuvenation. Jeg føler bare ikke det er verdt det, som var poenget jeg skulle frem til i posten over. Når bare MC var ute, så var det ikke så mange valg, og fullt T1 var stort sett løsninga for de fleste. Nå som det er fire (fem med onyxia, som ikke dropper armor) 40-personers instancer så har man litt mer å mikse og trikse med, og som sagt så har ikke alle setta like mye å gi til alle av samme klassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå