Gå til innhold

Love Hina. hvor mange episoder?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spring og christmas er specials, altså en slags OVA'er. Ikke filmer. Det er de for korte til. Love hina again er den offisielle oppfølgeren, på 3 episoder.

6912218[/snapback]

 

 

De er filmer. Det finnes ingen lov som sier hvor lang en film skal være.

 

At de er OVA betyr ingenting Love Hina Again er også OVA.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

må si det er mye deilig tull i Anime'en ja hehe

Love Hina Again (3 episoder) er det eneste som gir en passe god avslutning på serien synes jeg.

(dette gjelder anime'en ikke mangaen)

så skal du se anime'en så se alt sammen.

Love Hina, spring special og christmas special ( christmas special likte jeg veldig godt)

og til slutt Love Hina Again.

 

men Manga'en er det som gir den korrekte hele og fulle historien.

sånn er det nesten alltid.

men Love Hina er en god gammel MUST for alle som liker Anime.

akkurat som Dragon Ball serien. hehe

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Åpningslåta til love hina er blant de gode, selv om den ikke er devidere bra.

BTW. se animeen før du leser mangaen, jeg har lest mangaen og vil nok aldri klare å se en eneste episode love hina igjen. Prøvde å se love hina again, men likte bare ikke filler dama med filler katta (eller whatever det skal forestille å være) og christmas spesialen kjedet meg veldig, så jeg slo den av etter bare ett kvarter.

Lenke til kommentar
Feil Motoko! Se animeen! bare se den FØR du leser mangaen!!

 

Den nye karakteren i love hina again er filler materiale, eller kommer hun etter manga volum 11? Det er i så fall den største missen i forhold til manga i historien.

8318592[/snapback]

Nok en gang: Kanako Urashima (søstra til Keitaro) og katten hennes - Kuro, er IKKE fillercharer. De kommer, som du antyder, i volum 11. At noe i animeen er feil i forhold til mangaen er, heh, hva skal jeg si? Nesten ALT er bare tullball i animeen.

 

Men greit, er det veldig viktig å slå ihjel tid med en dårlig anime (subjektivmening-alert) istede for å lese en glimrende manga (personlig favoritt), så... ok, your loss. Alle spoilersene i animeen kan umulig gjøre noe godt om en skal lese mangaen.

 

@gatebarn:

Love Hina handler om Keitaro Urashima, en 19 år gammel gutt som har feilet 2 ganger (!) på å komme inn på Todai - universitetet han lovte sin bortglemte barndomskjærlighet å komme inn på sammen, og er nå på sitt tredje år som ronin. Han blir kastet ut av huset til foreldrene sine slik at han skulle bli nødt til å finne på noe annet, men Keitaro tar turen til Hinata House - det gamle hotellet til hans bestemor, hvor han har tenkt å fortsette forsøket om å komme inn på Todai. Men det er et lite problem: det gamle hotellet er nå omjort til et jentepensjonat. Etter mye rabalder, misforståelser, pinligheter, fientligheter og alt som er ondt; blir stakkars Keitaro jagd på dør igjen. Men innimellom alt dette rakk Keitaro å nesten bli litt knyttet til stedet og de søte beboerne; spesielt Naru. Skjebnen hadde det uansett slik at Keitaro skulle fortsette å bo i pensjonatet, før han rekker å forsvinne helt, blir det kungjort av hans fraværende bestemor at han skal overta pensjonatet... Og nå starter historien fo'real.

 

Alt dette skjer i kapittel 1 i mangaen (!).

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...