Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quakecry har ingen signatur so eg tar Corporal Clegg

+ ryddig

+ sitatet var veldig filosofisk og mystisk

+ forskjellig farge

ganske bra!

10/10

Skrevet

Gunfreak

Helt uinteressangt hvilke DVDer du har, men Pink Panterfilmene er kule. :thumbup: Den andre linjen interesserte meg ikke nevnverdig. I tillegg er det standarfarger og det var ikke noe fikst med den heller. Tror den ville vært bedre midtstilt.

4/10

Skrevet

Glimti

Blir litt drøyt med slike meninger selv om jeg også er enig i dødsstraff i ekstreme saker. Narkotika bryr jeg meg ikke noe om, hvis folk vil ødelegge seg selv skal dem få lov. Atomvåpen, tortur og biologiske våpen derimot er jeg sterkt imot.

+for sterke meninger

-fordi jeg er uenig.

5/10

Skrevet (endret)

Deathshot

PC speccs er ok.

Savner link til hvilke spill du har på PS3. Sånn som det står nå virker det bare... Skrytete?

Det er andre og bedre måter å få midstilt en linje!

5/10

Endret av Poor Leno
Skrevet

Poor Leno

Pluss for midtstilt og link, men minus for standarfarge. Det trekker også litt ned at den midterste linjen er kortere enn de to andre fordi oppsettet blir litt underlig.

5/10

Skrevet

Perfecta

Første linje var grei nok og med rød farge. Den andre linjen interesserte meg ikke og jeg liker ikke blåfarger siden blått er standarfargen. I tillegg var det ganske dårlig satt opp.

1/10

Skrevet

Glimti

--------------------------------------- Forferdelig moral i den signatruen som ikke har noe med hvordan et velfugnerende samfunn skal være

0/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...