Spliteye Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) Nå er jeg mektig lei av at photoshop fryser. Når jeg jobber, så fryser den helt pluttselig, eneste er å bare lukke det... Har sagt Cache LVL høyt (8 ) MemoryUsage 70% og jeg har god nok data. Jeg har hatt dette problemer før, men da formaterte jeg, og da virket det en stund. men nå hengte den seg igjen... har en liste over prossessorer: Prossesser Noen som har noe gode råd? hadde vært EVIG takknemlig! seriøst, trenger det... HJELP! Endret 22. september 2006 av jarmo
PerB Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Nå er jeg mektig lei av at photoshop fryser. Når jeg jobber, så fryser den helt pluttselig, eneste er å bare lukke det... Har sagt Cache LVL høyt (8 ) MemoryUsage 70% og jeg har god nok data. Jeg har hatt dette problemer før, men da formaterte jeg, og da virket det en stund. men nå hengte den seg igjen... har en liste over prossessorer: Prossesser Noen som har noe gode råd? hadde vært EVIG takknemlig! seriøst, trenger det... HJELP! 6911048[/snapback] Hva med opplysninger om maskinen din? Ta også med installert RAM, ledig plass på systemharddisken, ledig plass på program og elelr dataharddisken. Har du skannet for virus/trojanere/malware. Når fryser Photoshop? er det etter at du har foretatt en del endringer i bildet? Hvor store bilder pleier du håndtere når programmet fryser?
Spliteye Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Hovedkort: Pentium® 4CPU 3.00GHZ RAM: 1gb har 2 HD's C: 69,2gb ledig (totalt 120gb) Denne disken Photoshop er innstalert på. D: 628mb ledig (know i know) (Total 120gb) Skjermkort: Radeon X1600 PRO (512mb) ---- Den fryser helt tilfeldig, den pleier ikke å fryse når jeg jobber med filters, men når jeg holder å med alt annet... Den fryser fortere om jeg jobber fortere... DEn fryser når jeg holder på med å lage userbars, til WP's (400px/20px - 1280px/1024px) Det er ingen trojanere på dataen, men det er en adware tror jeg... Men dette viruset kommer bare tilbake etter jeg har fjernet det... Noe annet dere trenger å vite?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå