Supernaut_ Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) Hei, jeg har leita rundt omkring etter et program som kan brukes til og overføre musikk til min iPod. Finnes det noe gratis som kan brukes til dette? Annet en iTunes. Mvh Daniel edit: Kan flyttes til programvare Endret 21. september 2006 av lanez-nor
PatSharpX Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Ja, har jo det musicmatch eller hva det het. Også kommer det ett nytt nå som er nesten likt som iTunes den er bare sort og skal ikke bruke så mye RAM. Men husker desverre ikke hva det heter
Yaricks Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Winamp funker fint til å overføre musikk til ipod. Men hva er det som er galt med iTunes??
Supernaut_ Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 (endret) Winamp funker fint til å overføre musikk til ipod. Men hva er det som er galt med iTunes?? 6907905[/snapback] Liker det bare ikke, bruker det kun til å overføre musikk isåfall. Fant plug-in til winamp, takk. Endret 21. september 2006 av lanez-nor
PatSharpX Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Det viste jeg ikke at man skal overføre sanger til iPod fra winamp! Hva heter plug-in'en? eventuelt link til den hadde vært fint!
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 MediaMonkey fungerer bedre enn iTunes syntes jeg. Prøv det og se om du liker det.
miCro Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Det viste jeg ikke at man skal overføre sanger til iPod fra winamp!Hva heter plug-in'en? eventuelt link til den hadde vært fint! 6909062[/snapback] iPod Support Plug-in.
wil Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Helt enig. Liker ikke Itunes selv jeg. Liker heller ikke MediaMonkey. Winamp 2.95 går det i her. Har riktignok ikke Ipod jeg da, men. Offtopic: Når vi snakker om Ipod allikevel. Hvorfor skal alle ha spesielle programmer for å overføre musikk til Ipoden? Er det noe spesielt eller? På min mp3 spiller bruker jeg bare å overføre musikken via My Computer. Det har alltid fungert for meg det iallefall. Skulle tro at det å gjøre det på samme måte med Ipod vil fungere det også.
miCro Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Offtopic: Når vi snakker om Ipod allikevel. Hvorfor skal alle ha spesielle programmer for å overføre musikk til Ipoden? Er det noe spesielt eller?På min mp3 spiller bruker jeg bare å overføre musikken via My Computer. Det har alltid fungert for meg det iallefall. Skulle tro at det å gjøre det på samme måte med Ipod vil fungere det også. 6912340[/snapback] Det vil ikke fungere. Apple vil helst at folk skal bruke iTunes til å overføre musikk og har sørget for at iPod'en ikke vil spille av filer overført til spilleren når den har fungert som en ekstern harddisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå