Gå til innhold

Alternavtiv til iTunes

Supernaut_

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg har leita rundt omkring etter et program som kan brukes til og overføre musikk til min iPod.

Finnes det noe gratis som kan brukes til dette? Annet en iTunes.

Mvh Daniel

edit: Kan flyttes til programvare

Endret av lanez-nor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har jo det musicmatch eller hva det het.

Også kommer det ett nytt nå som er nesten likt som iTunes den er bare sort og skal ikke bruke så mye RAM. Men husker desverre ikke hva det heter

Skrevet (endret)
Winamp funker fint til å overføre musikk til ipod. Men hva er det som er galt med iTunes?? :hmm:

6907905[/snapback]

Liker det bare ikke, bruker det kun til å overføre musikk isåfall. Fant plug-in til winamp, takk. :)

Endret av lanez-nor
Gjest Slettet+56132
Skrevet

MediaMonkey fungerer bedre enn iTunes syntes jeg. Prøv det og se om du liker det.

Skrevet

Helt enig. Liker ikke Itunes selv jeg. Liker heller ikke MediaMonkey. Winamp 2.95 går det i her.

Har riktignok ikke Ipod jeg da, men.

Offtopic: Når vi snakker om Ipod allikevel. Hvorfor skal alle ha spesielle programmer for å overføre musikk til Ipoden? Er det noe spesielt eller?

På min mp3 spiller bruker jeg bare å overføre musikken via My Computer. Det har alltid fungert for meg det iallefall. Skulle tro at det å gjøre det på samme måte med Ipod vil fungere det også.

Skrevet
Offtopic: Når vi snakker om Ipod allikevel. Hvorfor skal alle ha spesielle programmer for å overføre musikk til Ipoden? Er det noe spesielt eller?

På min mp3 spiller bruker jeg bare å overføre musikken via My Computer. Det har alltid fungert for meg det iallefall. Skulle tro at det å gjøre det på samme måte med Ipod vil fungere det også.

6912340[/snapback]

Det vil ikke fungere. Apple vil helst at folk skal bruke iTunes til å overføre musikk og har sørget for at iPod'en ikke vil spille av filer overført til spilleren når den har fungert som en ekstern harddisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...