Zappza Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Hei! Jeg har fått en rekke små humorklipp fra en kompis, uheldigvis er de fleste av disse i .rmvb formatet. Jeg har funnet ut at dette er et RealMedia format, spørsmålet mitt er om det finnes noen alternative programmer som kan spille av .rmvb siden jeg har hørt at RealPlayer er noe dritt Takk for svar
miCro Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Med Real Alternative kan du spille av .rmvb filer i Media Player Classic. Og ja, Real Player er noe shait.
Zappza Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 Ok, takk Går det forressten an og konvertere .rmvb til et vanlig videoformat som .avi ?
miCro Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Ja, det er full mulig. SUPER er et gratis program som kan gjøre det for det for deg.
Gissan Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Med Real Alternative kan du spille av .rmvb filer i Media Player Classic. Og ja, Real Player er noe shait. 6906492[/snapback] Utrolig program! Vanvittig imponert over hva det programmet takler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå