PcT Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Dette plager meg sjukt.. http://img64.imageshack.us/img64/3664/tbcld6.jpg
PcT Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 Stuck ved TBC beta servern med Authentication succs. i 1 time nu..
DirtyBit Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Dette plager meg sjukt.. http://img64.imageshack.us/img64/3664/tbcld6.jpg 6905526[/snapback] fake bildet litt til a så skal jeg tro deg... lol BC login screen er ikke den samme som den som er nå... den er helt forskjellig
Caddy Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Kan ikke begge 2 komme med kilder til påstandene sine?
PcT Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 http://img179.imageshack.us/img179/60/tbc1gb8.jpg for servern
Skarstard Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 BC er da ennå bare Alpha-test, det vil si ikke puplic testing, eller?
Skarstard Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) I så fall må du vel være i familie eller være nær venn av noen som jobber i Blizzard, noe som jo er lite sannsynlig. Endret 20. september 2006 av Skarstad
PcT Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 I så fall må vel være i familie eller være nær venn av noen som jobber i Blizzard, noe jeg ærlig talt tviler på. 6905579[/snapback] Fikk key av en venn som er broren til en som er GM i paris
Caddy Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Men ikke klag over bugs når det fremdeles er alpha da..... Det er jo nettopp dette de skal teste, og fikse før de slipper spillet på markedet....
Phoenixs Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) Jeg trodde det var en NDA på F&F alpha testen. "8. Confidentiality. All elements of this Agreement and the Program Friends and Family Alpha Test are considered “Confidential Information” and may not be disclosed without the prior written consent of Blizzard. Additionally, Confidential Information shall include, but not necessarily be limited to, the following: (i) The fact that there is a Friends and Family Alpha Test. (ii) The fact that Alpha Tester is a member of the Friends and Family Alpha Test. (iii) Any details regarding the stability of the Program, including, but not limited to connectivity, server stability, frame rates, lag, etc. (iv) Any comments regarding the appearance, look, feel and playability of the Program. (v) Any details regarding the number of people currently participating in the Friends and Family Alpha Test. (vi) General comments about overall development of the Program. (vii) Any comments relating to the length of time that the Friends and Family Alpha Test may last, or when an ‘open’ beta test of the Program may begin. (viii) General comments about the systems utilized in the Program, including, but not limited to, the races, classes, combat, magic, communication, grouping, questing, and monetary systems. (ix) Any general comments regarding the storyline behind the Program, including, but not limited to the story itself, non-player characters, quests, player races, classes, and items, armor, and weapons, of both a magical and non-magical nature. (x) Any contact/private information provided by Alpha Tester to Blizzard, including, but not necessarily limited to suggestions, bug reports, etc. (xi) Any information related to private areas open only to Alpha Testers, including but not limited to addresses, passwords, chat, email and message boards. (xii) Any information/discussions/postings which may be located on the private Friends and Family Alpha Test message boards. (xiii) Any comments/information that would allow people who are not currently part of the Friends and Family Alpha Test to get access to the Friends and Family Alpha Test through either legitimate or illegitimate means. (xiv) Any feature of the Program that is unique to the Program or represents an improvement over other massively multi-player online role-playing games currently available to consumers." Kanskje problemene med å logge seg inn blir permanente nå? Dette plager meg sjukt.. http://img64.imageshack.us/img64/3664/tbcld6.jpg 6905526[/snapback] fake bildet litt til a så skal jeg tro deg... lol BC login screen er ikke den samme som den som er nå... den er helt forskjellig 6905556[/snapback] Den ser faktisk slik ut. Endret 20. september 2006 av Phoenixs
Aleksander- Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) så stor epeen du har da pct.... Tragisk tråd Endret 20. september 2006 av alex503
brannmannsam Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 haha wow test realms er jo oppe nå. du har bare tatt ett bildet å fiksa i adobe
DirtyBit Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 jeg mener sterkt at BC har en annen design på bakgrunns bilde i login screen
Bytex Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Har det så mye å si..det er latterlig å klage over at en alpha-test versjon ikke fungerer som den skal. Det er jo hele poenget med alpha og beta. De som er med må luke ut så mye bugs som mulig før public beta. Virker som om enkelte tror de får spille 100% stable build versjon, bare et par mnd før alle andre.
DirtyBit Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 alpha tests er no sinnsykt ustabile , eneste de tester med alpha test er vel bare det grunn leggende med spillet, mappet , instancer.. trokke de har mob servern oppe en gang?
Amon Amarth Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Litt morsomt at dere hevder at bare friends osv får komme inn, når jeg mener å ha lest at Nihilium fikk invite...
Anbefalte innlegg