Gå til innhold

Stipend på VGS


MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, interessant.

Kan kanskje få 3-4k i stipend om jeg bor hos min mor. Skjønner ikke at de kan få 20.000,- jeg ass..

 

EDIT: 2-3k var litt mye, får kanskje ikke mer enn 1000,- eller noe. Synes det er rart at hvis man tjener mer enn 300.000,- ca. så får man ikke noe. Det er en veldig lav inntekt..

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Går det ann og finne for 2003 da?

6905127[/snapback]

http://www.sol.no/okonomi/skatt/

Jeg husker aldri hvor det ligger fra gang til gang, så jeg bare skriver "skattelister" i adressefeltet i Firefox og det kommer alltid noe riktig opp.

 

Edit: Ops, bare til og med 2002

Nye regler ga Skatteetaten enerett til å publisere skattelistene for 2003. Disse ble fjernet 29.oktober 2004
Endret av Lomz
Lenke til kommentar

Fy faen. En venn av meg får 5 540 i måneden!! Det blir over 50 000 etter et år. Han bor hos bestemoren sin, men det skal da ikke være mulig og få sååå mye? Det er jo helt sykt. Stipendet skal vel gå til å dekke skolemidler? Det koster ikke 50 000 og gå på offentlig skole i Norge for et år.

 

EDIT: Leif was here

Endret av PureChaos
Lenke til kommentar

PureChaos, hvis han bor hos bestemoren sin, under normale forhold, og på en vanlig, norsk skole, så er maks i stipend 20 800,-.

Det kan hende han mener at han får 5540,- den første måneden, og deretter 1500,- i måneden. Sånn er det med de som får 20 800,-, iallfall.

Redigert: Eller tar jeg veldig feil når det gjelder makssum?

Endret av Redline
Lenke til kommentar
PureChaos, hvis han bor hos bestemoren sin, under normale forhold, og på en vanlig, norsk skole, så er maks i stipend 20 800,-.

Det kan hende han mener at han får 5540,- den første måneden, og deretter 1500,- i måneden. Sånn er det med de som får 20 800,-, iallfall.

Redigert: Eller tar jeg veldig feil når det gjelder makssum?

6934360[/snapback]

eller så har duden sagt at han bor borte, og får borteboerstipend i tillegg.

 

jeg hadde også lyst på stipend. de som får stipend, trenger ikke jobbe, mens jeg derimot, måtte jobbe for pengene mine!

Lenke til kommentar
PureChaos, hvis han bor hos bestemoren sin, under normale forhold, og på en vanlig, norsk skole, så er maks i stipend 20 800,-.

Det kan hende han mener at han får 5540,- den første måneden, og deretter 1500,- i måneden. Sånn er det med de som får 20 800,-, iallfall.

Redigert: Eller tar jeg veldig feil når det gjelder makssum?

6934360[/snapback]

eller så har duden sagt at han bor borte, og får borteboerstipend i tillegg.

 

jeg hadde også lyst på stipend. de som får stipend, trenger ikke jobbe, mens jeg derimot, måtte jobbe for pengene mine!

6934559[/snapback]

 

Foreldrene hans har flytta til Vikersund, mens han fortsatt bor her i Oslo med bestemoren sin. Får vel borteboerstipend da? Synes det var syyyyyykt mye. Jeg som må jobbe for pengene mine!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...