Gå til innhold

Ditt beste røverkjøp


:utakt

Anbefalte innlegg

Hoi!

 

Hva er det beste røverkjøpet du har gjort på platefronten? Jeg sitter med to kandidater:

 

Platypus - When Pus Comes to Shove og Thirteen Senses - The Invitation.

 

Platypus' debutskive er en rett så kul progrockskive, med Ty Tabor, Derek Sherinian, John Myung og Rod Morgenstein. Plukket den opp for en lusen femtilapp i en platebutikk som nå er nedlagt. Har aldri sett den i butikk siden.

 

Thirteen Senses spiller musikk i samme stil som Coldplay, Keane og alle disse. Det låter skikkelig fint, og plata kosta latterlige tjue kroner! Anbefales virkelig. Ser ut til at alle Platekompanibutikkene i Oslo og omegn selger denne for mellom tjue og femti kroner for tida, så her er det ingen unnskyldning, folkens!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mike Oldfield, Five Miles Out på en bokhandel i Sauda til 25 kroner i 1996, den gang en CD normalt sett kostet 179. Dette var før tilgangen til Internett var så god som i dag, så jeg og en kamerat kikket både titt og ofte innom den butikken for å finne noe bra musikk. Kjøpte Sky Vol 2. for samme pris der, og det var også et røverkjøp.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Iced Earth - Alive In Athens til 99.- hos CDON. En ufattelig bra trippel liveskive til en latterlig lav pris.

6905641[/snapback]

 

Genial plate...

 

Mitt beste må nok også være iced earth. Men da snakker vi glorius burden! hvis det ikke er en god plate vet ikke jeg :love:

hvertfall "triologien" på slutten med "devil to pay" osv :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...