Gå til innhold

Filmer som får deg til å grine!


orginal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Whale Rider fikk meg til å sippe skikkelig. Det er en scene der som bare slo meg i bakken. De som har sett filmen vet hva jeg mener. Keisha Castle Hughes ble Oscar nominert for beste hovedrolle, og burde fått statuetten spør du meg. Hun var bare 11 år under innspillingen, og det var hennes debut. Gleder meg til å se henne som jomfru Maria i Nativity Story.

 

Hotel Rwanda fikk meg også temmelig emosjonell.

Lenke til kommentar

Filmer som får meg til å gråte er faktisk mange... hehe

 

som f.eks Pearl Harbour, og Armageddon når Bruce Wills ofrer seg... ååå...

 

Og A walk to remember! den er såå fin.. typisk jentefilm da

 

Og når Jennifer Aniston bryter sammen i The Break up

 

Den sist sette er Click med Adam Sandler.. den var morsom men også kjempetrist! alle i kinosalen, samt gutta gråt en skvett der.

 

Hehe :dribble:

Lenke til kommentar
Den sist sette er Click med Adam Sandler.. den var morsom men også kjempetrist! alle i kinosalen, samt gutta gråt en skvett der.

6923869[/snapback]

Jeg må spørre, HVOR var det trist..?

Så den filmen igår, og vil påstå at fra han begynte å skippe et helt år ellerno, så sugde filmen. Frem dit, hvor han smålekte med kontrollen og justerte litt lyd og slikt, så var det grei underholdning.

 

Om noen, spesielt "gutta", klarer å gråte av den filmen, så håper jeg det for all del var pga at filmen var dårlig. :)

Lenke til kommentar
Den sist sette er Click med Adam Sandler.. den var morsom men også kjempetrist! alle i kinosalen, samt gutta gråt en skvett der.

6923869[/snapback]

Jeg må spørre, HVOR var det trist..?

Så den filmen igår, og vil påstå at fra han begynte å skippe et helt år ellerno, så sugde filmen. Frem dit, hvor han smålekte med kontrollen og justerte litt lyd og slikt, så var det grei underholdning.

 

Om noen, spesielt "gutta", klarer å gråte av den filmen, så håper jeg det for all del var pga at filmen var dårlig. :)

6957498[/snapback]

HMMMM!

 

Da har ikke du et hjerte i allefall :ermm::tease: Jeg syns det var utrolig trist det med faren.. Når han kom på kontoret å ville fortelle mynt historien elns, og "adam sandler" avviste han.. huff.. å når han dør.. Mulig det er jeg som er følsom, men jeg gråt og det gjorde alle jentene i salen også..

Var i allefall mye snufsing, og alle gutta ble stille. Jeg dro med et par, og de sa de måtte bite sammen for å ikke felle en tåre.. DVS de gråt :p inni seg :yes:;)

Lenke til kommentar
Den sist sette er Click med Adam Sandler.. den var morsom men også kjempetrist! alle i kinosalen, samt gutta gråt en skvett der.

6923869[/snapback]

Jeg må spørre, HVOR var det trist..?

Så den filmen igår, og vil påstå at fra han begynte å skippe et helt år ellerno, så sugde filmen. Frem dit, hvor han smålekte med kontrollen og justerte litt lyd og slikt, så var det grei underholdning.

 

Om noen, spesielt "gutta", klarer å gråte av den filmen, så håper jeg det for all del var pga at filmen var dårlig. :)

6957498[/snapback]

HMMMM!

 

Da har ikke du et hjerte i allefall :ermm::tease: Jeg syns det var utrolig trist det med faren.. Når han kom på kontoret å ville fortelle mynt historien elns, og "adam sandler" avviste han.. huff.. å når han dør.. Mulig det er jeg som er følsom, men jeg gråt og det gjorde alle jentene i salen også..

Var i allefall mye snufsing, og alle gutta ble stille. Jeg dro med et par, og de sa de måtte bite sammen for å ikke felle en tåre.. DVS de gråt :p inni seg :yes:;)

6957954[/snapback]

Den scenen kan muligens defineres som trist, men da var det allerede gått så langt med dårlig film, at det ble uintressant og umulig å sette seg inn i filmen.. :)

Lenke til kommentar

Hmm, så for ikke så lenge siden American History X med det at den var veldig trist i bakhodet hele tiden. Satt bare å venta på å grine, noe som resultetrte i at jeg ikke satt meg inn i filmen, og dermed ikke ble følelsesmessig berørt i det hele tatt Det irriterer meg fryktelig nå, da det ødela hele filmopplevelsen og mitt intrykk av filmen.

 

 

Flere som har slike opplevelser med slike filmer når en er forutintatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...