Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det verste i senga

Notatblokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

som sagt før flere ganger. dårlig hygiene.

det verste er når en skal ner å leke litt tungetornardo og det både smaker og lukter vondt. faen så turn off det er.

dysje rett før og rett etterpå, eller bare ha sex i dusjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Gutter som har funnet ut hvor klitten er og gnikker alt for hardt på den! Det gjør faktisk vondt!

Er bare å ta en "no hands approach" i stede ;) bruke hendene? hah! la dama ordne med det så slipper en slikt.

Endret av zandro
Skrevet
Gutter som har funnet ut hvor klitten er og gnikker alt for hardt på den! Det gjør faktisk vondt!

Er bare å ta en "no hands approach" i stede ;) bruke hendene? hah! la dama ordne med det så slipper en slikt.

6903716[/snapback]

Det er jo oxo en mulighet da, :tease: Men hygiene er ikke no koselig, så da kan man jo bare sex i dusjen som han ene sa i stad :thumbup:

Skrevet
Tro det eller ei - det er bare å si fra.

6903668[/snapback]

But of course:) det er ikke akkurat slik at jeg gidder å ligge der å ha vondt heller :D

Skrevet (endret)
Hva er det verste noen kan gjøre i senga med deg? Hva setter deg virkelig ut av spill og fjerner all lyst?

6902117[/snapback]

Det er sikkert mye som kan sette en ut av ( spill ).

Det værste jeg vet er kvinner med store føtter ( pailabber ) det tar fullstendig luven fra meg lenge før en kommer til senga.

Renslighet bør være en selvfølge selv om en har gått seg på noen smeller der også.

Endret av ulfjoh01
Skrevet
Når du ikke får den inn! :!:

6905653[/snapback]

Har ikke skjedd meg noen gang. Men ultimat turn off er etter en del klinings og kos og klapp å få høre at det ikke er stemning, ikke passer eller ikke orker. Bah sier jeg da... Si det før da vel?

Skrevet (endret)
Det værste jeg vet er kvinner med store føtter ( pailabber ) det tar fullstendig luven fra meg lenge før en kommer til senga.

sorry, jeg klarte ikke holde meg

ulfjoh01.bmp

Endret av stgbrt
Skrevet (endret)

"Pailabbfobi"? *Google*

Edit:

Google: "Søket på - Pailabbfobi - fant ikke samsvar med noen dokumenter"

Gratulerer ulfjoh01, du har funnet opp en ny fobi! :p

Endret av zandro
Skrevet (endret)

sorry, jeg klarte ikke holde meg

6905714[/snapback]

Der har du det ja. :)

De kan gjerne være hårete på føttene som en ape bare ikke de store labber :)

Endret av ulfjoh01
Skrevet
Når folk begynner å lage sugmerke, da flipper jeg ut å skaller ned personen.

6906320[/snapback]

Hva med å flytte litt på vedkommende, dytte litt forsiktig, eller si fra "ikke gjør det der" ?

Major turnoff for meg er vel om dama prøver å skalle meg ned under samleie :roll:

Skrevet
Når folk begynner å lage sugmerke, da flipper jeg ut å skaller ned personen.

6906320[/snapback]

Hva med å flytte litt på vedkommende, dytte litt forsiktig, eller si fra "ikke gjør det der" ?

Major turnoff for meg er vel om dama prøver å skalle meg ned under samleie :roll:

6906361[/snapback]

Hehe :p Jeg har det med å overdrive.

Men seriøst, jeg vil ikke ha no vampyr på halsen. Greit med kyssing, men suging få skje på tissen ikke på halsen.

Skrevet (endret)
Når noen kaller meg for Helge.

6906443[/snapback]

Bare lurer LarsP.

Har det hendt deg ?

"Åååh helge, du må vakne du e på lufta"

Endret av Neppe
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...