Gnimmels Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Tittelen sier det meste... Diskuter PVP in general her! Har et lite spørsmål til å begynne med: Er det noen maks pvp-rank for hvilken lvl du er på? har hørt at man f.eks ikke kan bli høyere enn rank 4 på 30-39 osv... Er nå på 40-49 og lurer på om det er noen maks rank for meg...
Cannabiskopen Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Du kan bli rank 11 på 40-49 så vidt jeg veit. Hvis du ser på PvP mounten står det requires lvl 40
Azagrath Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 http://www.wowwiki.com/Formulas:Honor_System#Level_Limits Rank 9 er maks på lvl 49
Wheeljack Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Aaaah! DET forklarer hvorfor jeg aldri har sett twinks høyere enn sergeant.
Mosess Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Mest irriterende problem i pvp nå om dagen, rent bortsett fra allianse-noobs, er racials. Hordene har de aller beste pvp racials, som knekker de fleste kampene. Selv om man har en 1vs1 med nogenlunde likt gear kan ikke all skill i verden redde deg når wotf bryter fearen din utenom trinket, warstomp stopper spellcast/flagcap/healing, orc stun resist *sensur*. mao, jeg roller Blood Elf med exp.
solheimen Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Mest irriterende problem i pvp nå om dagen, rent bortsett fra allianse-noobs, er racials. Hordene har de aller beste pvp racials, som knekker de fleste kampene. Selv om man har en 1vs1 med nogenlunde likt gear kan ikke all skill i verden redde deg når wotf bryter fearen din utenom trinket, warstomp stopper spellcast/flagcap/healing, orc stun resist *sensur*. mao, jeg roller Blood Elf med exp. 6899351[/snapback] Samma her, skulle bare vist kor forbanna eg blir når jeg charger orc's å resister stunen, allys er bare noob's som roller huntere å gjemmer seg bak trær å spammer aimed shot knappen Horde FTW
StorPeder Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Dere glemte Perception. Den stygge warlocken som ser deg stealtha på 40 yards avstand ... Eller gnomen som bryter ut av Roots etter 1,5 sekund. Eller dwarfen som fjerner poison'en din og er immun mot fearen din. Eller den shadowmelda warrioren og priesten som står rett ved siden av deg. Noen andre ??
Tåkefyrste Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) Ingenting som er så irriterende som Orc stunresist nei... Håper for guds skyld det protection talentet som blir flytta til arms treet i BC ikke stacker med racialn, for da vil de fleste orc warriors løpe rundt med 40% stunresist. 25% er latterlig mye btw... Burde vært maks 10% Endret 21. september 2006 av apollox
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 lol 4/6 charges mot en R14 (human) mage ble resistet :S (-(-.-)-)
eirikholst89 Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Ingenting som er så irriterende som Orc stunresist nei... Håper for guds skyld det protection talentet som blir flytta til arms treet i BC ikke stacker med racialn, for da vil de fleste orc warriors løpe rundt med 40% stunresist. 25% er latterlig mye btw... Burde vært maks 10% 6909526[/snapback] helt enig, kan faen meg ikke få dmget en orc på mount samma kass class han er. charge-resist-bloodrage+intercept-resist pircing howl out of range :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå