Theoneask Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Druid talent har no virkelig ikkje komt enda. Men håper dei kjem før hunters:p Ja, vi har no sagt før i tråden og at druids kan fly i wc3? Ein av grunnane til at eg synts vi fortener det.
Venerable Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Nekter å tro de får flight form. Blir for drøyt. + En spell som bare funker i Outland? Så alle andre klasser skal liksom få masse ekstra greier de kan bruke over alt, mens Druids får litt de bare kan bruke et sted? No way.
DoNotWant Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) Fake, se på mangle "in cate or dire bear form" Står altid "cat, bear or dire bear form". Edit: Pluss: står ikke rage/energy cost. Empowered rejuvenation: "the bonus healing effecs of your healing over time spells is increased by X" står så og si altid navnet på sellsene. Lord-Myrrah på eirik1989 btw Endret 20. september 2006 av eirik1989
elf_man Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Fake, se på mangle "in cate or dire bear form" Står altid "cat, bear or dire bear form".Edit: Pluss: står ikke rage/energy cost. Empowered rejuvenation: "the bonus healing effecs of your healing over time spells is increased by X" står så og si altid navnet på sellsene. Lord-Myrrah på eirik1989 btw 6904348[/snapback] Ja, huff, skrivefeil i dokumenter kan _aldri_ hende. Nei, jeg tror nok hele WoW er fake, er jo så mange skrivefeil/gramatiske feil i spillet...
ka1ser Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Han har jo et poeng da. Det er nok ikke Blizzard som har skrevet dette, men sikkert noen som har spilt på testserverne, og skrevet av tooltipen..
Gamlemor Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) Fake, se på mangle "in cate or dire bear form" Står altid "cat, bear or dire bear form".Edit: Pluss: står ikke rage/energy cost. Empowered rejuvenation: "the bonus healing effecs of your healing over time spells is increased by X" står så og si altid navnet på sellsene. Lord-Myrrah på eirik1989 btw 6904348[/snapback] Ja, huff, skrivefeil i dokumenter kan _aldri_ hende. Nei, jeg tror nok hele WoW er fake, er jo så mange skrivefeil/gramatiske feil i spillet... 6906871[/snapback] Det ikke snakk om skrivefeilene, men at de ikke følger blizzard systemer på å skrive ting. Det står jo for eksempel ikke mana cost på moonkin greia heller. "for 6 sec after coming out of feral form, your healing spells are increased by an amount equal yo 33% of your strenght" Hva mener de med det? BLizzard skriver det alrdi sånn. Kommer tilbake og retter skrivefeil etter friminuttet:P Endret 21. september 2006 av Lord-Myrrah
Phoenixs Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...pells.html#none http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...id/talents.html De offisielle.
Theoneask Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 (endret) Zomg flightform ftw! Men vi må vel ikkje vere feral for å få den? Ellers ser ditta ganske so fint ut=) Skal studere meir seinare. Ser no på talent trea so gløm det spørsmålet. Lvl 68 og då, fint å få fly 2 lvls før andre=) Endret 25. september 2006 av TheOneAsk
Vorpal Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Zomg flightform ftw!Men vi må vel ikkje vere feral for å få den? Ellers ser ditta ganske so fint ut=) Skal studere meir seinare. 6938102[/snapback] Den ligger ikke i feral talent treet så nei.
Poor Leno Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Hvorfor skal ikke drood få mount gratis? Warlock har jo alltid fått det slik, og har det sikkert på samme måten i BC også
Amon Amarth Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 FlightForm, like what the fuck is that! horer.
ka1ser Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Ikke gratis nei.. Det koster en del for pally/lock mount.. Mon tro om denne flightformen blir delen av et dyrt quest:/ Uansett så ser dette rimelig bra ut, i alle fall resto/feral comboen, som kommer til å bli temmelig grei å levle med. Tipper vi blir umulig å drepe. når alt ser som verst ut, hiver vi opp en syklon og flyver avgårde.
StorPeder Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Yippi Yay Kay, Mo... ! Endelig blir det bruk for "..of the Gorilla" ... Så med et dypt Balance- build skal man altså inn å melee motstanderne sine? Med så mange muligheter til å unngå interrupt på en 3 sek cast spel ... Jeg tror Blizzard går inn for å gjøre Balance- treet så dumt som overhodet mulig. Man har fremdeles ingen brukbare CC- muligheter. Cyclone er grei, roots er latterlig, og man har ikke damage til å drepe folk raskt, ikke slow, ikke fear ... jaja Feral- treet ser ganske bra ut for de som liker den slags, mens resto har fått fikset litt oppe i treet og +spirit er konge! Treform er nesten bra, men alt det HoT- pjattet skjønner jeg ikke med (Både alle talents for å forbedre HoT's og at man kun kan kaste HoT i treform). Totalt sett ser det bra ut for healere og ferals, for de som liker det ..., og jeg ville nok hatt en http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...300501502030000]slik[/url] build. Deilig og billig direkte heals med masse spirit Kjipt å ikke ha Dreamstate, men ...
Dux ducis Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Tror ikke dette er sant. Fly 2 levels før noen andre? 6899133[/snapback] Ja, nå er jo bare fartsøkningen på 60% med Flight Form, hva tror dere level 70 mountene kommer til å ha? Hele ideen minner om travel form mot lvl 40 mount. "Hæ? Bevege seg så fort 10 levels før noen andre?"
Theoneask Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Det skal jo vere to typa av flying mounts sant. So den billigaste versjonen kan no ikkje bli so mykje raskare ein stonecraw form.
Datasmurf Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 mMmm... Gief TBC og lvl 68 asap! *glede seg max*
ØysteinT Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Der var de ekte Druid BC talents/skills ute.
ka1ser Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Der var de ekte Druid BC talents/skills ute. 6939519[/snapback] OLD
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Noen som finner et bra levelebuild? Skal (om det blir solo leveling) ha i alle fall mange talentpoeng i feral (om jeg skal spille TBC da)
ka1ser Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Tenkte jeg skulle starte ca slik på level 60: 60 Og hive de 10 siste øverst i resto treet eller no slikt, men er ikke sikker på om jeg gidder å gå helt nederst i feral dog..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå