Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Intimpiercinger, noen erfaringer?


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Syntes det er helt okei med folk som har pircinger. Men akkuratt der nede så syntes jeg det burde være unødvendig. Vont, upraktisk og uhygenisk..

6935990[/snapback]

Sikkert vond og ta, men den skal visst gi bedre nytelse og det gjør den jo praktisk. Kan da umulig være noe mye mer uhygenisk enn andre piercinger, viss man ikke sitter med hånda i buksa og fikler på den hele tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kona tok en piercing i hudfolden over clitoris, var seffers vondt samme dagen, men gikk veldig fort over. Samt at den grodde mye fortere en f.eks. hennes navle piercing.

 

Seksuelt så er den bare sukses, hennes orgasmer kommer raskere og kraftigere. Første tiden hu hadde den, så fikk hu nesten orgasmer bare ved å gå, ganske morsom periode..

:)

Lenke til kommentar

Tror det hadde vært greit å ha det. Problemet med meg er at bare tanken å å stikke noe igjen tungen skremmer dritten av meg. Ser så utrolig vont ut å ta det. Dessuten syntes jeg ofte jenter med tungepircinger, som snakker er så rart å se på. Eneste jeg klarer å konsentrere meg om er den pircingen som går opp å ned i munnen. Men det er kanskje fordi noen har tatt den litt langt ute.... eller bare det er meg som er sær? ;)

Lenke til kommentar
Tror det hadde vært greit å ha det. Problemet med meg er at bare tanken å å stikke noe igjen tungen skremmer dritten av meg. Ser så utrolig vont ut å ta det. Dessuten syntes jeg ofte jenter med tungepircinger, som snakker er så rart å se på. Eneste jeg klarer å konsentrere meg om er den pircingen som går opp å ned i munnen. Men det er kanskje fordi noen har tatt den litt langt ute.... eller bare det er meg som er sær? ;)

6964118[/snapback]

Jeg begynner ofte å flire når jeg snakker med folk som har piercing i tunga, enten det er gutter eller jenter.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
For øvrig har jeg blandt annet i begge brystvortene.

 

Men hvordan blir det om man får unge og skal amme? Da må de vel ut? Rart de ikke ødelegger noe av brystet.

 

(Lurer også på sånn øresylinder, vil øreflippen gro sammen når man tar den ut, eller vil man ha et stort hull der resten av livet?)

Endret av okjatakk
Lenke til kommentar
Men hvordan blir det om man får unge og skal amme? Da må de vel ut? Rart de ikke ødelegger noe av brystet.

 

(Lurer også på sånn øresylinder, vil øreflippen gro sammen når man tar den ut, eller vil man ha et stort hull der resten av livet?)

De i puppa må ut når jeg skal ha barn, og ørene kan syes.

 

Gammel tråd ser jeg. Nå har jeg faktisk fått meg piercing i klitoris forhud, og den er kos.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...