Gå til innhold

Hvor mye koster det for Crusader enchantning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har planer om å spille en paladin opp til level 29 og deretter bruke den kun til battleground spilling. Jeg har begynt å lete etter gears i forskjellige instancer osv.

Har også tenkt å enchante våpenet mitt med crusader, for å kunne slå skikkelig i fra meg. Noen som vet hvor mye dette koster? Regner med å få enchantningen gratis så lenge jeg har regsene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Har planer om å spille en paladin opp til level 29 og deretter bruke den kun til battleground spilling. Jeg har begynt å lete etter gears i forskjellige instancer osv.

Har også tenkt å enchante våpenet mitt med crusader, for å kunne slå skikkelig i fra meg. Noen som vet hvor mye dette koster? Regner med å få enchantningen gratis så lenge jeg har regsene  :)

6885760[/snapback]

Det koster:

Large Brilliant Shard x4

Righteous Orb x2

Skrevet

Fra thottbot :thumbup: :

Permanently enchant a melee weapon so that often when attacking in melee it heals for 75 to 125 and increases Strength by 100 for 15 sec.

Skrevet
Fra thottbot  :thumbup:  :

Permanently enchant a melee weapon so that often when attacking in melee it heals for 75 to 125 and increases Strength by 100 for 15 sec.

6890524[/snapback]

Oooo.. nice. :D takker for svar

Skrevet

Etter orbsa ble del av inngangsbilletten til Naxx for de med lavere rep med AD, har de blitt både dyrere og sjeldnere.. Mulig dette har stabilisert seg noe nå, i og med at det begynner bli en stund siden Naxx ble implementert.

Skrevet
Hei!

Har også tenkt å enchante våpenet mitt med crusader, for å kunne slå skikkelig i fra meg. Noen som vet hvor mye dette koster? Regner med å få enchantningen gratis så lenge jeg har regsene  :)

6885760[/snapback]

hvorfor spørr du her? :p dummere og bare shoute i trade (/2) i IF? :thumbup:

Gjest medlem-77217
Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe Crusade og Lifesteeling til mine våpen! Men hvor mye koster Lifesteeling?

Skrevet

Alt kommer ann på prisene på din server.

Eksempel fra min:

Du trenger;

*6x Large Brilliant Shards - ca 7g per.

*6x Essence of Undeath - ca 1g per.

*6x Living Essence - 6g per.

Da er du oppe i 84 gull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...