Gå til innhold

Hvorfor går det ikke ann å jukse i wow!


Anbefalte innlegg

I så og si de fleste ikke online spill, kan du jukse... nye spill som foreksempel hitman som jeg fikk her om dagen.. fantes det hauger med juks til.. alt fra NoCD, serials, trainers... ja.. alle vet sikker hva jeg snakker om.

men hva er egentelig grunnen til at det ikke finnes noe sånt noe til wow..

vi instalerer jo selve spillet på maskinen vår.. men vi har selve saven lagret på en annen server ikke sant? eller.. hvordan funker egentelig det.

folk har vært på månen, funnet opp fly som bryter lydmuren.. men en trainer for wow.. det er det enda ingen som har funnet opp..

hva kan grunnen til det være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I så og si de fleste ikke online spill, kan du jukse... nye spill som foreksempel hitman som jeg fikk her om dagen.. fantes det hauger med juks til.. alt fra NoCD, serials, trainers... ja.. alle vet sikker hva jeg snakker om.

men hva er egentelig grunnen til at det ikke finnes noe sånt noe til wow..

vi instalerer jo selve spillet på maskinen vår.. men vi har selve saven lagret på en annen server ikke sant? eller.. hvordan funker egentelig det.

folk har vært på månen, funnet opp fly som bryter lydmuren.. men en trainer for wow.. det er det enda ingen som har funnet opp..

hva kan grunnen til det være?

6885107[/snapback]

 

 

Vel...jeg vet at det GÅR ann å HACKE i MMORPGS [en i guildet mitt lenge tilbake i swg, hacket så det gren fks..men samtidig hadde en /unban, macro gående 24/7]. Problemet med å hacke/cheate i online spill er at det er HØYST ulovlig og du kan regne med å få banna kontoen din realtivt fort.... :thumbdown:

Lenke til kommentar
I så og si de fleste ikke online spill, kan du jukse... nye spill som foreksempel hitman som jeg fikk her om dagen.. fantes det hauger med juks til.. alt fra NoCD, serials, trainers... ja.. alle vet sikker hva jeg snakker om.

men hva er egentelig grunnen til at det ikke finnes noe sånt noe til wow..

vi instalerer jo selve spillet på maskinen vår.. men vi har selve saven lagret på en annen server ikke sant? eller.. hvordan funker egentelig det.

folk har vært på månen, funnet opp fly som bryter lydmuren.. men en trainer for wow.. det er det enda ingen som har funnet opp..

hva kan grunnen til det være?

6885107[/snapback]

 

 

Vel...jeg vet at det GÅR ann å HACKE i MMORPGS [en i guildet mitt lenge tilbake i swg, hacket så det gren fks..men samtidig hadde en /unban, macro gående 24/7]. Problemet med å hacke/cheate i online spill er at det er HØYST ulovlig og du kan regne med å få banna kontoen din realtivt fort.... :thumbdown:

6885136[/snapback]

 

 

å hacke.. mener du da å hacke seg inn på servern der din karakter er lagret, forså og forandre på karakteren din med videre hacking?

 

bare for å si det en gang for alle. jeg er i mot sånt og kunne aldri tenkt meg å jukse.. men det er lov å være nyskjerrig.

Lenke til kommentar
Eg håper du finn ut korleis du kan jukse i WoW, slik at Blizzard oppdagar deg og bannar kontoen din.

6885152[/snapback]

hva er problemet med deg.. jeg har jo sag at jeg er bare en nyskjerrig kar.. men kunne aldri tenkt meg å jukse sånn.. jeg studerer ikke nettverk og sikkerhet for morro skyld heller. så du skylder meg en unnskylding.

Lenke til kommentar

en Trainer manipulerer installasjonen til et spill, slik at spillet selv tror at du har noe du egentlig ikke har, eller at du er, eller kan noe du ikke kan.

 

problemet med en trainer til wow er at selv om kan manipulere din installasjon av spillet.. vil din installasjon alltid spøre serveren om bekreftelse på ting.

 

som f.eks.. hvis du manipulerer din installasjon til å ha 10000 gull, vil du ikke få det på serveren.. du kan derfor ikke bruke mere enn det du faktisk har på serveren.

du kan altså manipulere alt du ønsker på din wow installasjon.. men det vil aldri skje på serveren.. altå alt du manipulerer ar bare fisjon, og du er det eneste som vil se/bruke/oppleve det.

 

hvis du ønsker å manipulere ALT så har vi et veldig kjent fenomen, kalt Privat server!

Lenke til kommentar

Alle mmo har cheating programmer , men hva er vitsen å cheate i wow egentlig?

lvl grinden er jo lattelig enkelt.. eneste som er pain å få tak i er armor sets , og der kan du ikke cheate uansett...

 

botting er en kjent cheate ting... utrolig dumt fordi det er sabla lett å se om det er en bot eller en ekte spiller, måten de dreper mobsa på.. anbefaler å _ikke_ cheate, for det er utrolig lett å se...

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Noen som vet hvilke funksjoner som er satt til klienten? Jeg vet at lokalisering og "tracking" (track minerals/humanoids/treasure osv) er klient side, men hva mer?

6885577[/snapback]

Hvor spilleren befinner seg kan hvertfall manipuleres client side, ellers hadde ingen chinese glod farmers kunnet soloe maraudon på lvl 40-ish.

 

Ellers kan man jo ta ibruk de funksjonene som er ment å være lagt til spilleren, og automatisere dem (også ulovlig), noe som er kjent som botting. Også et kjekt verktøy for glod farmers for å kunne tjene masse penger uten engang å sitte ved PCen.

 

Ellers finnes det små exploits/bugs som kan nyttes fra inni gamet, på andre vis kunne man ikke utforsket steder som "ikke er åpnet enda", vært i Old IF, stått oppi lufta midt i AH i IF osv. osv.

 

Dersom du vil cheate kan du bare sende meg en PM med kontonavnet ditt, så kan jeg få deg bannet :thumbup:

Lenke til kommentar
I så og si de fleste ikke online spill, kan du jukse... nye spill som foreksempel hitman som jeg fikk her om dagen.. fantes det hauger med juks til.. alt fra NoCD, serials, trainers... ja.. alle vet sikker hva jeg snakker om.

men hva er egentelig grunnen til at det ikke finnes noe sånt noe til wow..

vi instalerer jo selve spillet på maskinen vår.. men vi har selve saven lagret på en annen server ikke sant? eller.. hvordan funker egentelig det.

folk har vært på månen, funnet opp fly som bryter lydmuren.. men en trainer for wow.. det er det enda ingen som har funnet opp..

hva kan grunnen til det være?

6885107[/snapback]

 

Basicly, fordi multiplayergames konkurrerer du med andre. Og du ødelegger hele konkurransedelen ved å jukse. På singelplayerspill så ødelegger du bare for deg selv og dataen.

Lenke til kommentar

Det finnes en "hack" som lar deg gå på fjellene/trær/bygninger og slikt. Litt artig, har en lvl 2 undead mage i Everlook ^^ Når noen angriper bruker jeg hacken til å klatre høyt opp en plass slik at de ikke når meg :!:

 

Bruker den bare på en account som jeg ikke bryr meg om. Men ca. 2-3 uker siden jeg brukte det for første gang, har ikke blitt banna, som er litt morsomt :!:

Endret av Overdox
Lenke til kommentar
Bruker den bare på en account som jeg ikke bryr meg om. Men ca. 2-3 uker siden jeg brukte det for første gang, har ikke blitt banna, som er litt morsomt :!:

6886029[/snapback]

 

Betaler du ~100kr måneden for å ha en lvl 2 og klatre med? jaja hver sine interesser...

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar
Bruker den bare på en account som jeg ikke bryr meg om. Men ca. 2-3 uker siden jeg brukte det for første gang, har ikke blitt banna, som er litt morsomt :!:

6886029[/snapback]

 

Betaler du ~100kr måneden for å ha en lvl 2 og klatre med? jaja hver sine interesser...

6886524[/snapback]

 

 

nei jeg betaler den ikke, gjør du??

Lenke til kommentar

Fordi gamemasters overvåker alle 24/7, alt av informasjon til spillere sjekkes og kontrolleres vær gang du logger, kjøper et item, trader, logger ut.

 

Hadde det vært f.eks 5 admins på en counter-strike server, som vær for seg fikk betalt for å finne cheatere, hadde cheating i cs nærmest ikke eksistert. Slik er det i wow.

Endret av jhj
Lenke til kommentar
Fordi gamemasters overvåker alle 24/7, alt av informasjon til spillere sjekkes og kontrolleres vær gang du logger, kjøper et item, trader, logger ut.

 

Hadde det vært f.eks 5 admins på en counter-strike server, som vær for seg fikk betalt for å finne cheatere, hadde cheating i cs nærmest ikke eksistert. Slik er det i wow.

6887280[/snapback]

 

Dette er feil opplysninger. På WoW (EU servere) skjer det ikke slik, GM'ene forhindrer ikke det her.

Lenke til kommentar
Fordi gamemasters overvåker alle 24/7, alt av informasjon til spillere sjekkes og kontrolleres vær gang du logger, kjøper et item, trader, logger ut.

 

Hadde det vært f.eks 5 admins på en counter-strike server, som vær for seg fikk betalt for å finne cheatere, hadde cheating i cs nærmest ikke eksistert. Slik er det i wow.

6887280[/snapback]

Tenk deg litt om nå. Gm's kan ikke overvåke alt og warden ser ikke alt..

Og så skal du ha meg til å tro at det er en gm per femte spiller? "edit: Greit det er bare et eksempel men jeg vil bare ha frem at det er mye mer enn 1/5

Er ikke i nærheten engang.

 

Det går ann å cheate i wow og det er mange som gjør det.

Endret av sINNsRO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...