Gå til innhold

Enkelt bilde av et slott i vestfrankrike

Herr Brun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skulle ønske det var litt mer konstrast i bildet og at det var litt mindre, blir lettere å se det da.

Fint motiv, liker utsnittet, men som sagt; skulle ønske det var mer konstrast.

Endret av dynamic
Skrevet
Skjønner hva dere mener med mer kontraster. Litejk sitt forslag ble for mye. Skal se hva jeg kan ordne med originalfilen når jeg kommer hjem.

Takk for tilbakemelding

6889893[/snapback]

Hehe, det ble sikkert for mye fordi jeg slengte på litt unsharp mask også, da ble det ikke så pent, men jeg la det ut bare for å vise det med kontrastene...

Skrevet

Synes bildet er alt for mørkt. En liten runde inn i sghadow/highlight hadde gjort susen tror jeg, da hadde man beholdt den flotte himmelen mens resten hadde blitt litt lettere.

Skrevet

Mange av de flotte byggverkene i Europa står i ganske flotte omgivelser. Jeg kunne tenkt meg å se bildet i farger, og gjerne med litt mer av omgivelsene rundt.

Skrevet

Veeldig stilig bygg, og den kontrasterte utgaven ble fort mye bedre. Skulle likt å sett litt mer himmel. At bygningen sto mer i det gylne snitt. Men virkelig ett flott bilde. Digger slike bygninger.

Skrevet

Stilig bilde, men det trenger litt justeringer. Det går fint an å få fram litt mer kontrast i slottet og skyene, og kanskje det er litt detaljer å hente i de mørkeste områdene. Uansett, lekkert. S7h passer fint her.

Skrevet

Mulig at shadow/highlights før svart hvitt konvertering hadde vært bra slik at en får frem de mørkeste partiene på bildet, dvs i bunnen av slottet. Forslaget til litejk viser kontrastartefakter og er klart mindre pen å se på enn orginalen. K-Ryeng sin var bedre, men kanskje litt for lys etter min smak. Totalt sett en fint bilde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...