Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

volvo 240 styling og trim


ZaiCoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det plass til 17 tommer felger med lavprofil dekk på volvo 240?

6884219[/snapback]

17" lavprofil er inget problem. 255/45R17 er veldig vanlig å bruke. Får også på 18" og 19" om du valser hjulbuene.

 

Ellers har du www.bcb.no .

6941562[/snapback]

255? Da må man nok kappe og slå inn kanten på hjulbuene. Var kanskje 225 du mente?

Lenke til kommentar
er det plass til 17 tommer felger med lavprofil dekk på volvo 240?

6884219[/snapback]

17" lavprofil er inget problem. 255/45R17 er veldig vanlig å bruke. Får også på 18" og 19" om du valser hjulbuene.

 

Ellers har du www.bcb.no .

6941562[/snapback]

255? Da må man nok kappe og slå inn kanten på hjulbuene. Var kanskje 225 du mente?

6941576[/snapback]

Jeg mente 225 ja. Hehe.

 

Men 255 går det også, men da må du gjøre som du sa, kappe og slå inn kantene.. og finne et annet impress på felgene enn det orginale..

Lenke til kommentar
er det plass til 17 tommer felger med lavprofil dekk på volvo 240?

6884219[/snapback]

17" lavprofil er inget problem. 255/45R17 er veldig vanlig å bruke. Får også på 18" og 19" om du valser hjulbuene.

 

Ellers har du www.bcb.no .

6941562[/snapback]

 

Trenger ikke valse hjulbuer for å få på 18", 19" eller 20". Riktignok ser 19" og 20" helt mongo ut på 240, men fra 16" til 18" blir det pent. Har du riktig innpress på felgene så er det null problem med 18" eller 17"bare du ikke kjøper så veldig breie felger.

 

Edit: Når det gjelder motortrimming så beror mulighetene og prisforskjellene for antall kr. pr. hk. MYE på hvilken motor du har.

Endret av 240b230ft
Lenke til kommentar
bra sider til volvo hvertfall:

www.bcb.no

www.hallsjostyling.com/

 

på stikcy posten finenr du ikke no til volvo nesten så:p

 

også legger jeg med en link som er verdt en titt hvis du liker volvo;)

 

http://videos.streetfire.net/search/brutal...b3af4fe7173.htm

6961507[/snapback]

 

Til inspirasjon eller motsatt så kan jeg foreslå disse adr:

 

www.volvoforum.net

www.volvo240tic.com

Lenke til kommentar

blir ikke volvo alikavell, den som eg så på så heilt jævli ut, lakken var som sandpapir faktisk, pasasjer dør sida fremme var sjeiv så var tung å åpne og lukke, setta fremme hadde synket ned og fjuska når prøvekjørte den så nå har eg kikka på 2 bmwer og ein audi 100 med v6

Lenke til kommentar
blir ikke volvo alikavell, den som eg så på så heilt jævli ut, lakken var som sandpapir faktisk, pasasjer dør sida fremme var sjeiv så var tung å åpne og lukke, setta fremme hadde synket ned og fjuska når prøvekjørte den så nå har eg kikka på 2 bmwer og ein audi 100 med v6

6969640[/snapback]

 

Hvilke bmw'r har du kikka på? Modell altså..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
blir ikke volvo alikavell, den som eg så på så heilt jævli ut, lakken var som sandpapir faktisk, pasasjer dør sida fremme var sjeiv så var tung å åpne og lukke, setta fremme hadde synket ned og fjuska når prøvekjørte den så nå har eg kikka på 2 bmwer og ein audi 100 med v6

6969640[/snapback]

 

Har hørt at det v6'en Audi ikke har vært så heldig med.. Men jeg vet ikke dette sikkert..

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...