Gå til innhold

Hvem lagde norges beste frag movie i cs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser de har laget filmer som Xeqtr og Catch the future, mye riffraff og effekter. Men generelt døllkjedelige og dårlige filmer.

 

Norges beste fragmovie, eoLithic Tribute/Oslo by storm som en nevnte her oppe kanskje. En fragmovie skal ikke bare være stappfull av frags og masse kule effekter.. Det er filmer som virkelig fenger.

 

Evnt. kan du kanskje med å strekke kravene for hvor norskt det skal være til Fellowship of NoA. Var nordmenn med i filmen ihvertfall :p

Tidenes "fragmovie" om du skal kalle det det

Lenke til kommentar
Norges beste fragmovie, eoLithic Tribute/Oslo by storm som en nevnte her oppe kanskje. En fragmovie skal ikke bare være stappfull av frags og masse kule effekter.. Det er filmer som virkelig fenger.

6897693[/snapback]

Han spør ikke om hva som er den beste fragmovien. ;>

6902322[/snapback]

 

Nei, vet jo det. Men problemet er at det er subjektivt hva som er den beste fragmovien, derfor må vi nesten finne ut HVILKEN som er best først.

 

Zacnafein(?) må vel være den som har lagd ihvertfall toppen av norske fragmovier.

 

Jeg bare trakk fram at det jeg har sett av Pava for de store som ikke er mye å skryte av.

Lenke til kommentar
Er enig i det Sipi sier og jeg har sett eoL. Oslo by storm, har sett MYE bedre fragmovies laget av norske personer.

6902471[/snapback]

 

For å dra fram et eksempel så er MESED filmen (husker ikke tittel) en veldig morsom movie som ikke tar seg så veldig seriøst.

 

Men skriv ned ihvertfall de som er "MYE" bedre.

 

Teknisk er kanskje ikke eoL-filmene topp, men de er ikke stappa fullt av unødvendig overdrevne effekter og har en god oppbygning.

Lenke til kommentar
Lifestyles of the Rich and his Homies 2, beste fragmovien laget av en nordmann. Egentlig den beste jeg har sett noen sinne ...

6903830[/snapback]

 

Nå er vel såvidt jeg vet Rich svensk, dessuten synes jeg ikke den filmen var noe spessielt bra. Helt ok bare. Pava er nok den beste for tiden ja, selvom han er overdrevent svett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...