Gå til innhold

Dead Rising på PC?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hey!

Sitter her og sikler etter Dead Rising, men det har seg slik at jeg har lagt ut 21000 spenn på ny PC så da har jeg ikke råd til Xbox i tillegg. Det jeg lurer på er om det går ann å laste ned en emulator eller no fiks slik at det går ann å spille dette spillet på PC? Ser vanvittig fett ut!! :D

Edit: Vil dette spillet evnt. komme på PC i fremtiden tro?

Endret av jurgeeen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur ikke de kommer på pc med det første. De har ikke som jeg vet annonsert det.

Emulator er ikke lovlig å diskutere på forumet trur jeg, trur heller ikke du har god nok maskin til å emulere det;)

Skrevet
Hey!

Sitter her og sikler etter Dead Rising, men det har seg slik at jeg har lagt ut 21000 spenn på ny PC så da har jeg ikke råd til Xbox i tillegg. Det jeg lurer på er om det går ann å laste ned en emulator eller no fiks slik at det går ann å spille dette spillet på PC? Ser vanvittig fett ut!! :D

Edit: Vil dette spillet evnt. komme på PC i fremtiden tro?

6881236[/snapback]

Fins nok ikke noen emulator til 360spill til pc, og det kommer nok ikke på lenge. Om Dead Rising kommer til pc tviler jeg på da det er sagt at det skal være 360-eksklusivt, men det er jo mulig.

Skrevet

Det pleier å ta ca 5 år før en konsoll har fått en relativt fungerende emulator på plass, så du kan nok ikke belage deg på å spille Dead Rising på en pc før tidligst 2010-2011.

Har heller ikke hørt noe om at dette spillet er planlagt for noe annet enn 360, men tiden vil vise om det kommer en eventuell pc-verson.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...