Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Rare tegn på skjermen, PC'en slår seg av.


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt PC'en min i 2 år, men nå har den plutselig begynt å klikke. Jeg starta opp PC'en, begynte å spille litt, og etter 10 minutter kom det masse rare tegn på skjermen og Pc'en slo seg av.

 

Jeg har hatt litt problemer med skjermen min i det siste, så jeg prøvde å bytte skjerm, men det hjalp ingenting:/

 

Jeg tror nå at det er skjermkortet som er problemet, og har tenkt å sende det inn å få bytta det. Er dere enig i at det? Eller kan det være andre ting?

Den har funka helt fint opptil dags dato, var bare idag den plutselig klikka, så er ikke drivere/varme etc.. Er noe som rett å slett har klikka :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg oppdaterte driverne, tørka støv av vifte + satt en annen vifte inntil kjøleribba på skjermkortet, og det samme sjedde.. kjipeste er vel at garantien jikk ut for 12 dager siden:/ er nok ødelagt hele kortet, regner med jeg må kjøpe nytt ja..

 

testa forøvrig med et annet skjermkort, og da funka alt fint:)

 

forslag til ett skjermkort som kan erstatte Club3D GeForce 6800 GT?

 

Ikke så altfor høy pris, hold det vertfall mellom 1-2k ^^

Endret av -BaSe-
Lenke til kommentar
jeg oppdaterte driverne, tørka støv av vifte + satt en annen vifte inntil kjøleribba på skjermkortet, og det samme sjedde.. kjipeste er vel at garantien jikk ut for 12 dager siden:/ er nok ødelagt hele kortet, regner med jeg må kjøpe nytt ja..

 

testa forøvrig med et annet skjermkort, og da funka alt fint:)

 

forslag til ett skjermkort som kan erstatte Club3D GeForce 6800 GT?

 

Ikke så altfor høy pris, hold det vertfall mellom 1-2k ^^

6891618[/snapback]

forslag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...