Gå til innhold

DVDshrink problemer, hjelp meg!

Nessi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Bruker DVDshrink til kopiering av private eiendeler, og dette programmet har vært mitt favoritt i mange år pga det er veldig enkelt å bruke.

Men idag fikk jeg en error. (Se bilde) har prøvd å lagre på 2 forskjellige partisjoner, og prøvd å instalert programmet på nytt. Noen som aner hva jeg må gjøre? Eventuelt noen programmer som er like enkel å bruke?

Mvh even

post-72143-1158490694_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
ja bruker og har den , men får ikke komprimert ned til under 4,7gb som jeg får til med dvdshrink

6880053[/snapback]

Dvddecrypter komprimerer ikke filene, den bare ripper filmen. Jeg vil anbefale deg å bruke en 3djepart programvare som gir litt bedre kvalitet enn dvdshrink og lignende programmer.

Bruk f.eks. Dvdrebuilder som jeg har i signaturen min.

Evt. ripp filmen med dvddecrypter og åpne filene i dvdshrink.

Endret av Wipeout
Skrevet (endret)

hei bruker å rippe filmen med dvd decrypter, men får samme error uansett, har prøvd med 2 filmer nå. Encoderingen start og kommer 1 % så klikker det.

Endret av Nessi
Skrevet

Det kan være beskyttelsen på dvd som gir deg disse problemene. Prøv DVDFab Decryper som du finner her.

Dette programmet blir oppdatert fortløpene etter som det kommer nye kopisperrer, bruk også dvdbrenneren som leser når du ripper dvd’en.

Programmet gjør også platen sonefri og fjerner kopi beskyttelsen på dvd'en. Så bruker du DVD Shrink etterpå.

Skrevet

Den aller beste som jeg har brukt, er RipIt4Me. Denne bruker både DVD Decrypter og DVD Shrink samt FixVTS til å lage backup av DVD. Har enda ikke møtt den sin overmann!

Finnes både i 1-click mode (fullautomatisert) eller som wizard

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...