Bertelsen Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 (endret) Ja, etter jeg installerte windows xp og CS:S på nytt kan jeg ikke skru på HDR. Jeg kunne dette før, å som jeg har skjønt så fungerer HDR hvertfall på De_Dust 1 og 2? Men nå kan jeg ikke velge det lenger. Det står også at Hardware Direct X level er versjon 0.0, hva skjer? GPU: 7800 GTX Forceware-versjon: 91.31 Endret 16. september 2006 av Bertelsen
Bertelsen Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 Jepp, det står at jeg kjører Direct X 9.0 i software.
Bertelsen Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 Nå funker det ikke i det heletatt, kommer ikke inn på servere. Når jeg først kommer inn hakker det noe så inni granskauen mye. Installerer det bare nytt.
Simkin Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) om jeg har skjønt så fungerer HDR hvertfall på De_Dust 1 og 2 er vel bare de_dust andre map er vel de_nuke cs_militia cs_assault de_train (nå nylig) hvilken andre har HDR egentli? har ikke noe med spørsmålet ditt å gjøre men Endret 20. september 2006 av Freeman84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå