Mystic Dragon Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 (endret) Skrive noe og få pcen (en eller annen stemme) til å si det? som hvis jeg skriver "Hei hei, hva skjer?" så sier en stemme fra pcen det, ? trenger et slikt program, takker for svar! Endret 17. september 2006 av Mystic Dragon
dravisher Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Kontrollpanel -> speech så kan du leke deg (i Windows XP).
Stones_ Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 (endret) Ja, Microsoft Sam ^^. Jag ær gaai. Du finner det under "tale" på norsk. Bare gå inn på kontrolpanel så finner du det. Endret 16. september 2006 av Bl33der
dravisher Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Syns M$ Sam er drittøff. Hadde jeg vært tvunget til å bruke ham over lang tid ville jeg nok tatt selvmord, men ellers er han bare skøy
Stones_ Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Skriv inn mange forskjellige bokstaver som :sdjfndsklfwajkw. Kortvarig moro
Mystic Dragon Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 (endret) tenkte så jeg kunne lagre det som .WAV, så jeg kan bruke det Fortsatt kom med svar Endret 16. september 2006 av Mystic Dragon
aadnk Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Heller ikke til det formålet er det nødvendig å benytte et program som ikke er allerede installert i Windows XP. Gjør som følger: Naviger deg frem til Start - Programs- Accessories (Tilbehør) -> Entertainment (Underholdning) -> Sound Recording (Lydinnspilling). Velg Edit -> Properties for sound -> Sound Recording -> Volume. I det første menyelementet (Alternativer), velger du Egenskaper, hvoretter du markerer for Stereo Mixer. Velg Ok, og marker for denne i den forrige dialogboksen (sjekkboksen heter Velg). Etter dette kan du ta opp all lyd som er sendt til høytalerene.
Mystic Dragon Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 Trenger noe annet en Microsoft SAM! Trenger et program :S
Mystic Dragon Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 Trenger fortsatt hjelp, kunne tenkt å hatt det snarest mulig Takker for raske svar!
Pingla Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Google er din venn i nøden, brukte søkeordene 'text to speech' og fant: http://www.freedownloadscenter.com/Search/..._to_speech.html http://www.naturalreaders.com/free_version.htm NaturalReader allows you to convert text into MP3, WAV and OGG files. You can create audio files from your email messages, articles, web surfing, any text you want to transfer to your MP3 player and listen on the go! Dette gjelder ikke free-utgaven, men $50 er jo ikke noen kjempesum da hvis det er ett nyttig program.
Mystic Dragon Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 Er en slik jeg trenger!
M-J Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 lenge siden denne døde! men finnes det et prog som fikser og lese opp på norsk?
G Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Hvilket program syntes du egnet seg best til oppgaven, Mystic Dragon? Greit om du skriver sånn også, slik at vi andre kan ha glede av funnene du har gjort deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå