Gå til innhold

hvilke forventninger hadde du til wow?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var så vant til cs, at når jeg startet bare lo jeg av spillet.

"Herregud så teit, man bare klikker på fienden også står han der bare og slår helt til fienden dør ?, det er jo drit kjedelig!"

Da spilte jeg en Tauren warrior som drev å slakta plainstriders i mulgore..

6878184[/snapback]

 

Ekke så forskjellig fra CS det, må jo stå stille å skyte der også, ellers treffer man jo ikke :p

Lenke til kommentar

jeg spilte Anarchy Online, husker jeg sa at jeg aldri sku gå ifra AO, fordi Wow hadde så barnslig grafikk og det så bare helt teit ut :dontgetit:

Alle det andre vennene mine spilte WoW da, men jeg nektet.. Helt til dem klarte å tvinge meg til å prøve.. Etter det så har jeg ikkje spilt AO, ikkje engang sett på det...

 

 

men jeg er glad før jeg prøvde WoW.. :thumbup:

Endret av Noheals
Lenke til kommentar

Første gang jeg leste og så bilder og klipp fra WoW hadde jeg allerede bestemt meg for å prøve å få tak i en beta key. Synes det så veldig lovende ut ettersom jeg var en iherdig WC3 spiller og aldri hadde prøvd noe MMORPG spill noe serlig før selv om jeg var ganske fasinert av EQ.

 

Fikk tak i nøkkel til første WoW closed USA betaen og deretter påfølgende betaer. Jeg spilte aldri så mye på den tiden at jeg kom meg høyt opp i level iløpet av en beta test, men jeg og et par andre kammerater som også fikk tak i beta key hadde det ekstremt morro på lan sammen hvor vi utforsket Azeroth og prøvde de forskjellige klassene. Vi spillte hele tiden sammen og første turen i Deadmines(som vi egentlig ikke viste hva var) ble en stor utfordring(som tok vel en hel kveld før vi kom oss igjennom). Det var tider det..

 

Nå føler jeg at WoW har blitt for seriøst og tar for mye tid hvis man virkelig skal ha muligheten til å utforske de videre og kommende aspektene i spillet, så jeg spiller bare litt innimellom for morroskyld.

 

WoW blir aldri like bra som det var i sin barndom, ikke minst med loot-laggen.

Lenke til kommentar

Sida det er eit blizzard spel forventa eg at det var bra, og ville få meg til å spele på det ei god stund. WC3 anyone? Fantastisk spel!

Men uansett spelte jo med kompiser, og kom fort i gang, lærte det basiske raskt, og hadde det artig. Fekk tak i 2 gjestekontoer før eg til slutt kjøpte spelet. Hovudvalget til slutt endte på druid.

Angrer på wow? Nei.

Angrer på druid? Tja, eg kunne jo egentlig berre valgt ein warrior, rouge, eller prest i stanfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...