Gå til innhold

Lei grinding/questing i Westfall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her kan du se hvilken lvl range det er på alle sonene. :)

6874840[/snapback]

 

Takk skal du ha.. veit jo de fleste level stedene fra før av...

problemet er det at alle vennene mine spiller i westfall med minst en char... hadde tenkt til å gå til Darkshore i og med at jeg er NE.. men ville spille med mine venner...loch modan har jeg faktisk ikke testet ut ordentlig. kanskje det også hadde vært en ide..takker for svar...

Lenke til kommentar
Hei. folkens

 

er det noen av dere som hadde giddi å gitt meg ett tips for questing og grinding i westfall..

er lvl12 nå og er allerede drittlei stedet..

er Night Elf Rogue på defias brotherhood .

 

:) På forhåndt takk for svar

 

 

 

 

 

*Only for the Horde*

6874586[/snapback]

 

Stikk til Loch Modan eller Darkshore. Er ikke noen andre alternativer som duger, tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Etter min mening så er Darkshore det desidert tristeste stedet som du befinne deg på, aller minst grinde osv

6877287[/snapback]

Darkshore er sinnsykt trist plass, ikkje et godt alternativ!

Ellers er jo Loch Modan et alternativ, men blir fort lei.

Westfall er egentlig ideelt.

Bare vent til du komme i høyre lvl, er mye gøyere i Westfall da.

Så quest litt og sånt i westfall, så kan du dra til DeadMines etterkvert:)

Endret av member-97590
Lenke til kommentar
Etter min mening så er Darkshore det desidert tristeste stedet som du befinne deg på, aller minst grinde osv

6877287[/snapback]

Darkshore er sinnsykt trist plass, ikkje et godt alternativ!

Ellers er jo Loch Modan et alternativ, men blir fort lei.

Westfall er egentlig ideelt.

Bare vent til du komme i høyre lvl, er mye gøyere i Westfall da.

Så quest litt og sånt i westfall, så kan du dra til DeadMines etterkvert:)

6882638[/snapback]

 

er lvl 14 snart 15 nå.. like greit å bare bli ferdig med Westfall ja..

neste gang jeg er på skal noen kammerater av meg dra meg gjennom Deadmines. som er etter min mening den morsomste low level instancen i WoW...

da snakker vi svart Rogue :love:

Lenke til kommentar
Hei. folkens

 

er det noen av dere som hadde giddi å gitt meg ett tips for questing og grinding i westfall..

er lvl12 nå og er allerede drittlei stedet..

er Night Elf Rogue på defias brotherhood .

6874586[/snapback]

 

pokker ossen greier du å bli lei westfall, hvis du er en skikkelig spiller så er du ikke der mer enn max 2 dager.. 1-10ish ~ goldshire, 10-19~ westfall,

duskwood 19-32~, 32-45~ Stv, 45-50ish~ tenaris, 50-55~ burning steps, 55-60 winter spring...

 

er du en sikkelig spiller så greier du det her på 13-15 ingame dager... å da starter du fra SCRATCH uten twinka gear..

Lenke til kommentar
Hei. folkens

 

er det noen av dere som hadde giddi å gitt meg ett tips for questing og grinding i westfall..

er lvl12 nå og er allerede drittlei stedet..

er Night Elf Rogue på defias brotherhood .

6874586[/snapback]

 

pokker ossen greier du å bli lei westfall, hvis du er en skikkelig spiller så er du ikke der mer enn max 2 dager.. 1-10ish ~ goldshire, 10-19~ westfall,

duskwood 19-32~, 32-45~ Stv, 45-50ish~ tenaris, 50-55~ burning steps, 55-60 winter spring...

 

er du en sikkelig spiller så greier du det her på 13-15 ingame dager... å da starter du fra SCRATCH uten twinka gear..

6884992[/snapback]

 

 

Nå spiller ikke jeg så altfor mye at det gjør noe heller da men .. skjønner hva du mener .. begynner å bli litt greiere nå..

Lenke til kommentar

Hvorfor grinde på lvl 12?? Er det ikke bedre å gjøre quester og dermed både få penger, XP og utstyr? Grinde kan man gjøre på lvl 60 om man gidder. Jeg gidder ikke, for det er det kjedeligste jeg kan tenke meg. Tjener mer enn nok penger på å kjøpe og selge på auksjonshuset...Og jeg spiller for å ha det gøy, først og fremst, ikke for å grinde..

 

Når det er sagt er både Westfall og Loch Modan koselige steder på ditt level. Når du blir lvl 17 eller så, så kan du jo gå til Wetlands eller Redrigde Mountains. Jeg synes Darkshire er ok også jeg da:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...