Straydog Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg trenger å få overført en del filer til en kompis av meg over internett, og lurer derfor på hvilke program jeg bør bruke? MSN går altfor treigt, så jeg må ha et bedre alternativ. Har hørt at Skype fungerer bra, er dette tilfelle? Jeg har bra upload på linja mi, men det er en del firewalls som jeg ikke har tilgang til, så FTP er uaktuelt. Noen som har forslag?
Fruktkake Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Tror ikke Skype er særlig bra, siden den krypterer all data som sendes, og dermed blir det ikke særlig raskt. Er også på leting etter et slikt enkelt A-B program.
Piperenser Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Fileshare Pro Ikke freeware, men kan jo laste ned prøveversion.
HalliHallo Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 (endret) Gmail er ein e-post vare i frå Goolge. Bra å ha Visst det ikkje er store filer (max 10 megabite) er det veldig sikkert til å sende filer. Du må vere invitert, men send meg ei melding så inviterer eg deg Endret 16. september 2006 av HalliHallo
kjeklulf Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Hamachi funker som en kule og er gratis for den enkleste utgaven: http://www.hamachi.cc/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå