Gå til innhold

ekstra utstyr til mount

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Og man må selvsagt skaffe seg alle disse 3 itemsene og har dem klar med en gang man dinger 40. Det hadde jeg. Fikk selvsagt hjelp av guildet jeg var i den gang for å skaffe carrot. Men farten på mounts er en lidelse uten disse 3 speed-enchants. Faktisk er det så gale på lvl 40 mount at det ser ut som om spillet henger pga bena på mounten går så tregt.

Og folkens! Husk hva Lightning McQueen sier; SPEED! I AM SPEED!

Endret av gamer73
Skrevet (endret)

hmm tror jeg blir nødt til å gå til annskaffelse her ja... aldri giddet å ta mer enn spurs fordi jeg tenker "jaja, oppgraderer utstyr så mye uansett" men det er kanskje vits :)

Endret av MrLee
Skrevet (endret)
Og man må selvsagt skaffe seg alle disse 3 itemsene og har dem klar med en gang man dinger 40. Det hadde jeg. Fikk selvsagt hjelp av guildet jeg var i den gang for å skaffe carrot. Men farten på mounts er en lidelse uten disse 3 speed-enchants. Faktisk er det så gale på lvl 40 mount at det ser ut som om spillet henger pga bena på mounten går så tregt.

Og folkens! Husk hva Lightning McQueen sier; SPEED! I AM SPEED!

6914933[/snapback]

Heisann.

Har et lite tips til dere.

Jeg har rideenchant på hansker, carrot on a stick, og spurs.

Jeg bruker det samme i dag på epic mounten min og det merkest ganske bra.

utstyret jeg har det på er ikke mer en rundt lv 40 og fakstisk tror jeg noe under lv 40 og.

Jeg bruker en addon som heter Warderobe, den skifter automatisk utstyr på deg når du mounter opp til di tinga mine med di enchantene så jeg ikke mixer di sammen med di andre enchantene mine.

Den skifter også tilbake til normal når man mounter av, samt jeg bruker 1h + shield og 2h macroer fra den addonen på min shaman.

Håper det hjelper til dere som tenker at dere skifter ut utstyr ofte, og kan enchante hvilket som helst low level plagg og altid ha det med i backpack.

Endret av Digidice
Skrevet

Du har glemt¨å fortelle den negative siden...

Om du sitter på mount og blir angrepet har du ingen måte å skifte dette utstyret på..

Min anbefalning er å lage en macro og key-binde den. Da har du valget å gå ri når du vil, skifte tilbake til evnt. dmg gear like hurtig og da ta det på deg igjen uten å gå av mounten..

Skrevet (endret)

Selv bruker jeg titan panels innebygde "rider" som automatisk gjør at jeg ifører meg rideutstyr når jeg mounter.

Selvsagt er det er problem om man blir angrepet mens men er til hest. Men som nevnt kan man bare bruke f.eks itemrack til å klikke på "vanlig" gear når man er mounted.

I mitt eksempel er jeg sluttet med pvp for 2 mnd siden og starter ikke på det igjen for BC, så jeg bryr meg ikke om det.

MEN...for meg er det viktigste med ridegear at utenom at det må være maks speed, så må det;

1) Se bra ut. Dvs at ridehanskene og bootsene må passe til resten av rustningen (eller hva dere nå har på dere). for min del så har jeg noen grønne lvl 58+ hansker (plate) som gir bra stats men i tillegg ikke er altfor store. Dvs dem passer til rustningen min og ligner "vanlige" ridehansker i brunt skinn. I tillegg er ridestøvlene mine av en elelr annen merkelig grunn bygget på samme model som mine titanic leggins. Disse bootsa er cloth og lvl 20 elelr noe. Men dem passer perfekt til titanic leggings mht utseende (i og med at det er samme grafiske model)

2) Ridestøvler må være slanke og ikke "stikke ut fra hestekroppen". I mitt eksempel passer dem cloth bootsa jeg nevnte over perfekt. Dem er klistret inntil kroppen og ser ut som ordentlige lær ridestøvler (i og med at dem er brun/sort/metal farge) med stålplater på.

Både i wow og når det kommer til Real life biler er jeg svært svært opptatt av høy fart og høy stil/kulhetsfaktor. Er det ikke estetisk pent så kan man liksågodt la være å iføre seg dette.

Endret av gamer73
Skrevet

Om du sitter på mount og blir angrepet har du ingen måte å skifte dette utstyret på..

Min anbefalning er å lage en macro og key-binde den. Da har du valget å gå ri når du vil, skifte tilbake til evnt. dmg gear like hurtig og da ta det på deg igjen uten å gå av mounten..

6915331[/snapback]

Epic riding gear ftw. Claimer jo dobbelt opp for nettopp det.

Skrevet (endret)

6915331[/snapback]

blir jeg angrepet på mount noe som nesten aldri skjer så har jeg som sagt 2h og 1h + shield macro som jeg nevnte som er også for den addonen.

Det lille der klare jeg og leve med

Endret av Digidice
Skrevet
Eneste må vel blir riding enchant, mithril spurs og carrot on a stick.. sistnevnte er questitem fra level 50.

6872200[/snapback]

Den questen har jeg med min lvl 43 priest. Selve questen er vel en 50D-quest, om det er det du tenker på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...