Gå til innhold

web camera på hytta?

elektroboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurer på hvor mye det koster å innstalere web kamera som du har på hytta??! Så du kan se hvor mye snø det har kommet,  når du sitter hjemme i sofaen!

6870785[/snapback]

Bare å ha strøm, nett, ett webcam, og noe som klarer å holde det gående, det...burde ikke være dyrt.

Skrevet

vel. det finnes div kamera som bruker gsm nettet som tidligere nevt ett nokia kamera. og det finnes 3g nett til 399 i månden dette en pc og ett kamera skulle holde. me for all del ikke bruk windows da dette sikkert skal stå på overlengre tid.

Skrevet

Hvorfor snakker dere så mye om mobil?

Det som først og fremst jeg trenger er internett, åsså et camera! Men åssen får jeg det live på dataen hjemme!? Er det et program jeg må bruke eller?

Skrevet
Hvorfor snakker dere så mye om mobil?

Det som først og fremst jeg trenger er internett, åsså et camera! Men åssen får jeg det live på dataen hjemme!? Er det et program jeg må bruke eller?

6876834[/snapback]

Fordi hvis man kobler 3G fra mobilen til dataen, så får du high speed conection hvor som helst i landet?

Skrevet (endret)

Hvis du mener jeg skal bruke internetten på mobilen åsså over til dataen tar det år og da for å laste opp en internett side!

Endret av elektroboy
Skrevet
Hvis du mener jeg skal bruke internetten på mobilen åsså over til dataen tar det år og da for å laste opp en internett side!

6876879[/snapback]

Ikke med 3g :love: Bruker selv 3G til diskusjon.no med mobilen og funker fint å overføre 3g internet til pc er w-lan.

Skrevet

Vil si at det er tull at windows ikke kan kjøre i ukesvis.. Har hatt 2000 kjørende i ca 4mnd og da slått av pga strømbrudd. Men man trenger kun programvare som er gratis samt et webcam og en datamaskin..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...