Gå til innhold

Problemer med iTunes 7


Anbefalte innlegg

Har du prøvd Winamp i det siste? Det har fått støtte for iPod-er og Creative- og PlaysForSure-spillere bygd inn.

6868871[/snapback]

 

Har testa Winamp syncingen med iPod. fungerer ganske greit, men det er iTunes som gjør det best. Hadde litt problem med at sangene fort la seg inn to ganger med winamp. Jeg bruker vanlig vis winamp til å høre på musikk og dette er et vesentlig mye bedre program en iTunes.

 

Som på pekt bruker iTunes alt for mye ressurser. Men noe av det som jeg irriterte meg over var at når jeg redigerer sang navnene og tagene i iTunes ødlegger du taggene så ikke de kan bli brukt i Winamp. )Snakker da om ID3-tagene som lagrer meta dataen til MP3 filene.) Jeg skjønner ikke hvorfor iTunes gjør det. Kan folka på apple bare gjøre ting som alle andre istede for å måtte gjøre alt på sin egen måte??!

 

Men iTunes har mange gode sider også. F.eks. Podcast er veldig bra i iTunes her klarer ikke winamp og henge med. Men Winamp gjør det så mye mye bedre på andre punkter. Når bare støtten for iPod i winamp blir bra nok så er iTunes looong gone for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange brukere klager over feil i den nye versjonen av den populære multimediespilleren fra Apple - iTunes 7.

 

Les mer

6867558[/snapback]

 

Når jeg oppdaterer fra itunes 4 til 7 så vil den tydeligvis ikke oppdateres uansett hvor mange ganger jeg prøver. Den er fortsatt på versjon 4.

 

Kan denne spille av videopodcast?

6936311[/snapback]

Versjon 4?? Kanskje ikke så rart at oppdatering ikke funker direkte med en så eldgammel versjon.
Lenke til kommentar
Apple iTunes Upsampling Higher Resolution Videos?

Posted by Zonk on Saturday September 30, @07:15AM

from the technically-that-is-worse-than-nothing dept.

 

An anonymous reader writes "Engadget has a revealing look at Apple upsampling some of their new 640x480 videos from lower quality 320x240 videos. In fact, their upsampling appears to produce lower quality videos than quickly upsampling yourself with Quicktime. The worst part may be that Apple is charging people to download these new higher resolution videos even if they've already purchased the original, so people are essentially paying for nothing."

Se den elendige bildekvaliteten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...