Gå til innhold

iTunes 7 hakker

Hamsterino

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller hakker iTunes hvis jeg holder på med andre ting samtidig som musikken spiller? Skjedde etter jeg oppgraderte, musikken stopper et hundredels sekund når jeg surfer og kommer inn på nye nettsider f. eks.

Andre som har dette problemet? Noen som veit om hvordan man kan fikse det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jaja. skjønner at det er noen aom har problemer med programmet, men ser ut som ikke det er alle :) det var ikke ment som noen kritikk til de som hadde problemer ;)

Endret av Foxyboy
Skrevet (endret)
jaja. skjønner at det er noen aom har problemer med programmet, men ser ut som ikke det er alle :) det var ikke ment som noen kritikk til de som hadde problemer ;)

6873833[/snapback]

nei nei.. Skjønte jo det da

uans, hvis du har problemer med det samme, last ned itunes 6 her.. Og vent på en update på itunes 7..

Endret av beneiro
Skrevet

men jeg hadde problemer med å laste ned iTunes 7 fra den apple.NO mens fra apple.COM gikk det hel fint. kanskje det er noe problem der :p (har egentlig ikke peil på hva jeg snakker om. bare kaster noe ut i lufta :p)

Skrevet (endret)

En lydfil/låt som spilles av må jo nødvendigvis leses av kontinuerlig til playbuffer (i playeren) , bruker man andre program som krever disk operasjoner mot samme disk som musikken ligger på sier det seg selv .

Dette da lesehodet hopper vekk fra lydfilen til andre sectorer for å lese/skrive data ....

Browsing bruker jo disk cache for temp filer etc etc

Endret av syar2003
Skrevet
En lydfil/låt som spilles av må jo nødvendigvis leses av kontinuerlig til playbuffer (i playeren) , bruker man andre program som krever disk operasjoner mot samme disk som musikken ligger på sier det seg selv .

Dette da lesehodet hopper vekk fra lydfilen til andre sectorer for å lese/skrive data ....

6874141[/snapback]

Så klart ikke det sier seg selv. Er Pluttselig iTunes blitt så mye mer krevende? Nå har jeg brukt iTunes 6 lenge, men photoshop, ff, og et spill oppe. uten at det har hakket. Hvorfor er det "logisk" at det skal gjøre det med en nyere verson?

Skrevet

Vet ikke , men kan jo være hva som helst av tilfeldigheter i en brukers system .

Hvor på disk area de ulike data/program ligger osv , mye fragmentert eller mindre osv.

Ellers kan det jo være endringer i itunes7 playbuffer håndtering og størrelse .

Skrevet
Vet ikke , men kan jo være hva som helst av tilfeldigheter i en brukers system .

Hvor på disk area de ulike data/program ligger osv , mye fragmentert eller mindre osv.

Ellers kan det jo være endringer i itunes7 playbuffer håndtering og størrelse .

6874178[/snapback]

men tenker ettersom det er ganske mange som har dette problemet, internasjonalt, så er det nok Apple denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...