Gå til innhold

RESISTANCE: FoM, masse nytt!(Oppdatert!)


ShredLord

Anbefalte innlegg

Kan se at noe faktsik er rappet fra Call Of Duty spillene, kjenner igjen masse av objektene. Det eneste de har gjordt er å sette inn monstre istedenfor tyskere. Dette ser bare sykt lame ut.

6904779[/snapback]

Spelet er ein heilt eigenprodusert engine av Insomniac. Du kan ikkje "kjenne igjen nokre av objekta". For det andre ser dette milevis betre ut, men det er ein anna diskusjon. Call of Duty har absolutt ingenting med dette spelet å gjere bortsett frå at begge er fps` og krigsspel.

Det ser absolutt ikkje "sykt lame ut".

Du skriv openbert berre for å provosere, og difor har eg rapportert posten din.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Undead,20/09-2006 : 22:53]Kan se at noe faktsik er rappet fra Call Of Duty spillene, kjenner igjen masse av objektene. Det eneste de har gjordt er å sette inn monstre istedenfor tyskere. Dette ser bare sykt lame ut.

6904779[/snapback]

Spelet er ein heilt eigenprodusert engine av Insomniac. Du kan ikkje "kjenne igjen nokre av objekta". For det andre ser dette milevis betre ut, men det er ein anna diskusjon. Call of Duty har absolutt ingenting med dette spelet å gjere bortsett frå at begge er fps` og krigsspel.

Det ser absolutt ikkje "sykt lame ut".

Du skriv openbert berre for å provosere, og difor har eg rapportert posten din.

6904841[/snapback]

 

Eh, legg merke til murene, akkurat samme texturer/nesten helt likt. Masse annet som ser nermest helt likt ut som i Call Of Duty. Husene er nermest identiske. Kan ramse opp i det uendelige.

 

Bare rapporter så mye du vil for min del, jeg bare sier det jeg ser.

Det jeg ser er et spill som de bare har byttet ut noen småting på og gjordt en liten vri.

Endret av [AH-64]Undead
Lenke til kommentar
Undead,20/09-2006 : 23:09]
Undead,20/09-2006 : 22:53]Kan se at noe faktsik er rappet fra Call Of Duty spillene, kjenner igjen masse av objektene. Det eneste de har gjordt er å sette inn monstre istedenfor tyskere. Dette ser bare sykt lame ut.

6904779[/snapback]

Spelet er ein heilt eigenprodusert engine av Insomniac. Du kan ikkje "kjenne igjen nokre av objekta". For det andre ser dette milevis betre ut, men det er ein anna diskusjon. Call of Duty har absolutt ingenting med dette spelet å gjere bortsett frå at begge er fps` og krigsspel.

Det ser absolutt ikkje "sykt lame ut".

Du skriv openbert berre for å provosere, og difor har eg rapportert posten din.

6904841[/snapback]

 

Eh, legg merke til murene, akkurat samme texturer/nesten helt likt. Masse annet som ser nermest helt likt ut som i Call Of Duty. Husene er nermest identiske. Kan ramse opp i det uendelige.

 

Bare rapporter så mye du vil for min del, jeg bare sier det jeg ser.

Det jeg ser er et spill som de bare har byttet ut noen småting på og gjordt en liten vri.

6904949[/snapback]

 

 

Seriøst da, at ting ser likt ut på to spill som begge skal foregå i tiden rundt andre verdenskrig er vel ikke helt utenkelig, er det? :p

 

Edit: slettet den første delen av posten, var ikke meningen å være ufin. Mener fremdeles at det ikke er utenkelig at ting ser likt ut dog, uten at det er plagiat av den grunn.

Endret av ChaosPredicted
Lenke til kommentar
Undead,20/09-2006 : 23:09]
Undead,20/09-2006 : 22:53]Kan se at noe faktsik er rappet fra Call Of Duty spillene, kjenner igjen masse av objektene. Det eneste de har gjordt er å sette inn monstre istedenfor tyskere. Dette ser bare sykt lame ut.

6904779[/snapback]

Spelet er ein heilt eigenprodusert engine av Insomniac. Du kan ikkje "kjenne igjen nokre av objekta". For det andre ser dette milevis betre ut, men det er ein anna diskusjon. Call of Duty har absolutt ingenting med dette spelet å gjere bortsett frå at begge er fps` og krigsspel.

Det ser absolutt ikkje "sykt lame ut".

Du skriv openbert berre for å provosere, og difor har eg rapportert posten din.

6904841[/snapback]

 

Eh, legg merke til murene, akkurat samme texturer/nesten helt likt. Masse annet som ser nermest helt likt ut som i Call Of Duty. Husene er nermest identiske. Kan ramse opp i det uendelige.

 

Bare rapporter så mye du vil for min del, jeg bare sier det jeg ser.

Det jeg ser er et spill som de bare har byttet ut noen småting på og gjordt en liten vri.

6904949[/snapback]

 

Jupp, klart det AH-64, Insomniac har nok bare kjøpt kildekoden til Call of Duty. De satser nok bare på at folk ikke husker CoD, billig måte å lage spill på. :!:

Seriøst da, at ting ser likt ut på to spill som begge skal foregå i tiden rundt andre verdenskrig er vel ikke helt utenkelig, er det? :p

6905134[/snapback]

 

Nei, men syns det bare ser helt på tryne ut. Eneste forskjellen er jo at det er monstre i spillet.

Lenke til kommentar
Vel, får nesten se an det grafiske når vi får sett litt gameplay synes jeg. Men hvis anmeldelsen holder mål, vil spillopplevelsen hvertfall være ganske mye bedre og anderledes enn CoD. (Ikke at den var dårlig heller forresten, men dette virker å være i en annen klasse.)

6905233[/snapback]

Berre å sjå linkane det :dontgetit: .

Det ER jo gameplay.

Lenke til kommentar
Vel, får nesten se an det grafiske når vi får sett litt gameplay synes jeg. Men hvis anmeldelsen holder mål, vil spillopplevelsen hvertfall være ganske mye bedre og anderledes enn CoD. (Ikke at den var dårlig heller forresten, men dette virker å være i en annen klasse.)

6905233[/snapback]

Berre å sjå linkane det :dontgetit: .

Det ER jo gameplay.

6905242[/snapback]

 

Huff, meg som er trøtt. Så bare bildene jeg. Tror jeg finner bingen nå, dere får fortsette diskusjonen. Gleder meg til spillet hvertfall. :!:

Lenke til kommentar

Ikke for å være negativ eller noe, men kan noen fortelle meg hva som er spesielt med dette spillet? Har ikke fulgt så godt med, men det jeg har sett av gameplay så ser det ut som et helt vanlig fps, flott grafikk med helt vanlig gameplay. Er det noe jeg ikke har fått med meg siden alle er så fordømt positive? :)

Lenke til kommentar

Jeg synes absolutt ikke dette spillet virker så fantastisk jeg...

En helt ordinær FPS, med grei grafikk...

Syntes tittelen virket mye mer lovende når den fremdeles var kjent som I-8... Den hadde forøvrig mye bedre grafikk og fysikk da.

Sony ødla entusiasmen min med e3 2k5. Nå er jo ingen ting bra lenger. Ingen ting imponerer. :(

Lenke til kommentar
Betre grafikk og fysikk hadde den iallefall ikkje i mi meining, i tillegg var det alvorlege framrate-problem. Det var ein litt anna stil, men ser du på bileta på førre side og tittar gjennom videoane trur eg du forandrar meining. ;)

6905445[/snapback]

Jeg har kikket gjennom alt som ligger på gamespot total access. Det er mer enn hva som ligger på IGN så vidt jeg så...

Og dersom du ser på hva som ble vist av denne tittelen på e3 i fjor, så må du være blind for å se at det ikke så mye bedre ut da...

Lenke til kommentar

Men for all del. Spillet ser jo meget flott ut.

Jeg er bare dritt lei av at MS og Sony absolutt skal lure oss spillere til å tro at det de har på lager er noe mer en hva de faktsik sitter inne med.

 

Edit:

Så på bildene nå... De ser jo virkelig flotte og crispy ut. Men de er garrantert tukklet med. Jeg tror ikke PS3 kjører dette spillet med en så sinnsyk AA... Om den klarer det så er jo det strålende, men når jeg ser ingame bilder fra andre spill, så sier alt i mot at den skal klare det.

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
Kan se at noe faktsik er rappet fra Call Of Duty spillene, kjenner igjen masse av objektene. Det eneste de har gjordt er å sette inn monstre istedenfor tyskere. Dette ser bare sykt lame ut.

6904779[/snapback]

 

Øøø. Haha, ja eit av døgnets beste innlegg dette.

 

Men dette spillet skiller vel seg ikkje ut på noen som helst måte gameplaymessig enn andre spill. Shred. påpekte våpnene som utruleg kule, eg syns dette ser ut til å bli mangelen ved spillet. Extremt tamme å kjedelige våpen, fott uten rumble også.

 

Syns faktisk den CGI-videon som blei vist under E3 05 ikkje var så allvorlig overdimensjonert i forhold til det vi ser her i dag. No sammenligner eg med Killzone2 (som eg trur ikkje komme til å senoe allvorlig bedre ut enn detet spillet) og Motorstorm.

Lenke til kommentar

Ein ting som eg syns er veldig interessant med omgivnadene er at områdene har forskjellig utsjånad etter kor lenge Chimeras har tatt over det. Nokre områder ser ut som heilt vanleg engelsk forstadsmiljø, mens nokon områder er bygd om av Chimeras med ein heilt anna arkitektur osv. Så har du laboratorieområder der dei framstiller viruset. Men altså, mykje meir! No er det no berre to månader til anmeldelsane byrjer å tikke inn. :)

Lenke til kommentar

http://www.gamespot.com/ps3/action/insomni...opslot;action;1

 

Tror dette previewet er nytt

 

Syns historien kan bli bra utifra det gamespot sier:

 

"We knew you'd play as American soldier Nathan Hale, who contributes to the English resistance against the Chimeran threat. But we didn't know until recently that the game would take place in flashback form, as British Capt. Rachel Parker narrates the last recorded days of Hale's military service. And we especially didn't know that Hale would himself be infected by the Chimera, who apparently spread to other humans by way of insect hordes. But how long can Hale resist the virus? Why can he resist it? Where did he go and what did he do after the resistance lost track of him? Those are the questions that will compel you to play through to the end of what's looking like a fairly unconventional storyline, by first-person shooter standards."

 

 

Men så nevner de også det jeg har lagt merke til, at det ikke akkuratt finner opp hjulet på noen måte:

 

"In the meantime, from what we've seen of Resistance so far, we'd say Insomniac isn't exactly reinventing the wheel here; it's just making a really nice-looking, exceptionally feature-packed wheel. The single-player game recalls the hard-hitting style of action you'd see in games like Call of Duty, but with sci-fi flavoring and cryptic storytelling, and the multiplayer seems to offer enough modes and diversity to keep fans of Halo and its ilk busy for quite a while. Resistance will be one of the most-watched games at the PS3's release, and we'll bring you more on the game from the upcoming Tokyo Game Show and beyond in advance of that looming November date."

 

Uansett, et solid spill er et solid spill uansett hvor originalt det er!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...