Pibeba Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 (endret) Her diskuterer vi gothic. Spørsmål, svar, bilder, filmer og minner. Fyr løs! Endret 25. juli 2007 av Pibeba
Pibeba Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 (endret) Greit da får jeg begynne da. Husker dødela gådt da jeg ble medlem av The shadows i gothic 1. det var bare drit gøy, føltes som om jeg var en av gutta da. husker noen denne duden eller? Endret 15. september 2006 av høvding1
XE800 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Greit da får jeg begynne da. Husker dødela gådt da jeg ble medlem av The shadows i gothic 1. det var bare drit gøy, føltes som om jeg var en av gutta da. husker noen denne duden eller? 6869731[/snapback] Har ikke spilt det enda, var et mareritt å få tak i. Men nå er det på vei fra England, og hvis folket på tollen er snille så har jeg det kanskje i hende i løpet av neste uke *juble*
Pibeba Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 gled deg som faen....ååå skulle ønske det var meg
akristina92 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Til fremtidige poster: Sett spoilers i spoiler-tags, slik som vist under: [spoiler]Tekst her[/spoiler] Blir litt surt for de som ikke har gjennomført toeren. Eneren òg, selvfølgelig.
Neppe Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Sannheten er også det at forumstyret ikke ønsker store samletråder.
Pibeba Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 Til fremtidige poster: Sett spoilers i spoiler-tags, slik som vist under: [spoiler]Tekst her[/spoiler] Blir litt surt for de som ikke har gjennomført toeren. Eneren òg, selvfølgelig. 6871939[/snapback] Ja men herregud da. så nå ble det ikke lov å prate om 5 år gammle spill. da er det gått får langt
akristina92 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Til fremtidige poster: Sett spoilers i spoiler-tags, slik som vist under: [spoiler]Tekst her[/spoiler] Blir litt surt for de som ikke har gjennomført toeren. Eneren òg, selvfølgelig. 6871939[/snapback] Ja men herregud da. så nå ble det ikke lov å prate om 5 år gammle spill. da er det gått får langt 6883872[/snapback] Øh, hva snakker du om? Jeg gjør dere bare oppmerksom på det til eventuelle spoilere.
Pibeba Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 Til fremtidige poster: Sett spoilers i spoiler-tags, slik som vist under: [spoiler]Tekst her[/spoiler] Blir litt surt for de som ikke har gjennomført toeren. Eneren òg, selvfølgelig. 6871939[/snapback] Ja men herregud da. så nå ble det ikke lov å prate om 5 år gammle spill. da er det gått får langt 6883872[/snapback] Øh, hva snakker du om? Jeg gjør dere bare oppmerksom på det til eventuelle spoilere. 6883968[/snapback] poenget er at jeg gidder ikke bruke spoiler på et fem år gammelt spill. å visst du håller på med å gå gjennom spilla så ikke gå inn på tråden da.
akristina92 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Til fremtidige poster: Sett spoilers i spoiler-tags, slik som vist under: [spoiler]Tekst her[/spoiler] Blir litt surt for de som ikke har gjennomført toeren. Eneren òg, selvfølgelig. 6871939[/snapback] Ja men herregud da. så nå ble det ikke lov å prate om 5 år gammle spill. da er det gått får langt 6883872[/snapback] Øh, hva snakker du om? Jeg gjør dere bare oppmerksom på det til eventuelle spoilere. 6883968[/snapback] poenget er at jeg gidder ikke bruke spoiler på et fem år gammelt spill. å visst du håller på med å gå gjennom spilla så ikke gå inn på tråden da. 6884186[/snapback] Hvis du ikke gidder får du heller knipe igjen. Jeg skal si deg at det ikke er særlig gøy å lese en spoiler ved et uhell. Spesielt med tanke på at dette spillet har en ganske bra historie (såvidt jeg har forstått). Og; "ikke gidder"? Du gidder ikke skrive "[ spoiler]", og "[ /spoiler]"? Du kan til og med bare skrive "[ skjul]", eller bare trykke på knappen der du skifter skrifttype.
Pibeba Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 nei gidder rett å slett ikke. så visst ikke du kan dy deg får å lese så er ikke det mitt problem
KayAU Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Eg held med Flaringo her, du bør bruke skjult tekst/spoiler-tag. Spelet er kanskje gammalt, men der er mange som ikkje har spelt det enno. Det er snakk om to museklikk, synest ikkje det er for mykje å be om. Kay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå