RunarL Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 (endret) Hei, PC'en min vil ikke starte opp, den piper etter ca 6-7 sec. Bildet kommer ikke heller. Har prøvd å skifte ut ramm'en for å se om det var grunnen, men nei. Har prøvd ut alle muligheter angående ramm'en. Har blåst i alle hull, tatt ut cpuen og sett der. Mitt Hovedkortet. Har prøvd ut mange andre muligheter også.... * Skjermkortet mitt virker i andre datamaskiner. * Har ny strømforsyning * Har tatt ut å inn batteriet i hovedkortet * Prøvd alle muligheter for ram plasseringer og andre ram brikker * Alt av vifter å slikt virker Hva er galt? Endret 14. september 2006 av RunarL
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Om feilen ikke ligger i ram eller psu, så er det kun hk og cpu igjen..
RunarL Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Om feilen ikke ligger i ram eller psu, så er det kun hk og cpu igjen.. 6863470[/snapback] Hmm, hva kan feilen være der?
kaffi Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 sjekk om den har vifte på cpu. dette er noe mange maskiner klager fort på. kjøling av cpu generelt
RunarL Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Hvordan piper den? Den piper slik: Pipelyden til data'en sjekk om den har vifte på cpu. dette er noe mange maskiner klager fort på. kjøling av cpu generelt 6864197[/snapback] Ja, den står på cpu, og vifta sviver som bare det. Den står på CPUFAN1.
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Tror den klager på temperaturen til cpuen. Det har hendt at føleren ikke sitter godt nok, men dette er avhengig av hovedkortet. Har du sett i manualen til hovedkortet?
RunarL Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 Tror den klager på temperaturen til cpuen.Det har hendt at føleren ikke sitter godt nok, men dette er avhengig av hovedkortet. Har du sett i manualen til hovedkortet? 6873859[/snapback] Jeg gav opp dette nå. Sendte den videre til en lokal dataekspert. Så får vi håpe han klarer det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå