Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Betegnelse for scooter/moped


MGL

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på scooter og moped? Fikk spørsmål om det fra en klassekamerat idag, det fikk meg til å lure på hva som faktisk er forkjellen. Er det noen forskjell i det hele tatt?

Selv tenker jeg moped= 50cc, scooter=vespa-lignende 125cc :p .

 

edit: var kanskje dette feil kategori å poste i? vel vel... postet er postet. moderator kan godt flytte hvis det finnes en mer passende kategori :yes:

Endret av MGL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Scooter = jenteting.

Moped = harry.

6862339[/snapback]

Forslag til andre kjøretøy vi kan bruke i 16 års-alderen? Komme seg til folk, steder osv. Finns nok ikke så mange alternativ gitt, så kall moped harry eller hva du vil, men har du ikke noe valg så har du ikke noe valg. Moped er greit når du er ungdom!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Scooter = jenteting.

Moped = harry.

6862339[/snapback]

Forslag til andre kjøretøy vi kan bruke i 16 års-alderen? Komme seg til folk, steder osv. Finns nok ikke så mange alternativ gitt, så kall moped harry eller hva du vil, men har du ikke noe valg så har du ikke noe valg. Moped er greit når du er ungdom!

6862488[/snapback]

Øhm.. Vet ikke om du har hørt om det, men sykkel?

Lenke til kommentar
Scooter = jenteting.

Moped = harry.

6862339[/snapback]

Forslag til andre kjøretøy vi kan bruke i 16 års-alderen? Komme seg til folk, steder osv. Finns nok ikke så mange alternativ gitt, så kall moped harry eller hva du vil, men har du ikke noe valg så har du ikke noe valg. Moped er greit når du er ungdom!

6862488[/snapback]

Øhm.. Vet ikke om du har hørt om det, men sykkel?

6862538[/snapback]

Kombinert med buss/tog for lengere reiser.

Lenke til kommentar

Det er meget greit å ikke måtte være avhengig av buss/trikk osv for å komme seg fra a til b. Derfor er scooter/moped meget godt alternativ for ungdommer uten alt for mye penger. Har du mer penger enn du har godt av, da kjøper du deg en lett. :)

Selv har jeg en moped, og jeg ser ikke hvorfor det er så harry..

Lenke til kommentar
helt OT, men: sorry TeggY, jeg stjal avataren din. Elsker MacGyver! håper det går greit:P

6862657[/snapback]

Ja, faen! Jeg så det. Tenkte bare, wtf? Er det noe galt med forumet eller? Men okei, du kan få ha den i ei lita stund. :)

Du kan også bare gå i avatar-tråden å be dem lage deg en spesiell avatar, som er litt mer original, siden den du har nå allerede er i bruk. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...