Gå til innhold

Disken forsvant, plutselig.


asad

Anbefalte innlegg

Plutselig forsvant E disken min fra windows, uten at jeg gjorde noen ting. Jeg har 3x250gb samsung disker i maskina mi.

 

I biosen ser jeg 3 disker, men i windows ser det ut som den ikke eksisterer. Jeg hadde liknende problem for noen dager siden, da åpna jeg kabinettet og tok ut kablene for å så sette dem inn igjen. ( trodde jeg røska ut en kabel da jeg bytta vifte ). Men denne gangen åpna jeg ikke kabinettet engang!

 

Hva er det som skjer her?

 

 

edit: må være noe med kablene. åpna kabinettet igjen, retta litt på dem, og disken er tilbake igjen :S

Endret av asad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Plutselig forsvant E disken min fra windows, uten at jeg gjorde noen ting. Jeg har 3x250gb samsung disker i maskina mi.

 

I biosen ser jeg 3 disker, men i windows ser det ut som den ikke eksisterer. Jeg hadde liknende problem for noen dager siden, da åpna jeg kabinettet og tok ut kablene for å så sette dem inn igjen. ( trodde jeg røska ut en kabel da jeg bytta vifte ). Men denne gangen åpna jeg ikke kabinettet engang!

 

Hva er det som skjer her?

 

 

edit: må være noe med kablene. åpna kabinettet igjen, retta litt på dem, og disken er tilbake igjen :S

6859938[/snapback]

 

jepp den fiksa du selv :p IDE-kablene er ikke ment for å tas inn & ut virker det som :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...