Gå til innhold

Discover Outland: Interactive World Map


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raiding gir neppe noe særlig xp i forhold til å levle effektivt. Men jeg tipper at vanlige group-instancer får en liten buff i så måte slik at man kan kjøre instancer for å levle. Dette er jo med å avhjelpe "trøkken" som kommer på outland utendørs-sonene når så mange lvl 60s skal inn og utforske.

6860655[/snapback]

 

Jeg trodde Blizzard hadde sagt at instancing skulle bli hoved-måten å levle på i BC jeg, men kan hende jeg husker feil

Lenke til kommentar

Fredag 24. november 2006.

 

Hvorfor?

 

Fredagen før Thanksgiving-helgen i USA som er en av de (om ikke DEN største) handledagen i USA.

 

Mark my words.

 

I tillegg har nå Blizzard sendt ut en melding om at Murloc pets og beta-keys for BC som ikke er benyttet før 28. oktober;

 

Word is there are baby murlocs from Blizzcon that have yet to be adopted. The Blizzcon murloc and beta key gift cards will be expiring on October, 28th at 12:01 AM PDT. (Cards are good 1 year only from the date of issue at Blizzcon 2005.) Players will also want to make sure they have signed up for their beta key if they have not already done so.

 

To claim your pet, scratch off the code on your card and go to http://www.blizzcon.com/pet and follow the online instructions.

 

To sign up for your beta key, use the second code in the scratch off area and go to http://www.blizzcon.com/beta and follow the online instructions.

 

We look forward to seeing more baby murlocs get homes and seeing you all in the beta!

 

Noe jeg tolker dithen at beta slutter i månedsskiftet oktober/november.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...