Gå til innhold

Americas Army 2.7 er kommet! *GRATIS*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg spilte litt AA før, husker ikke hvilken versjon men jeg slettet det fra pc'en ettvært.tenkte å prøve igjen, men kan jeg da bruke min forrige profil? hadde tatt all treningen og skutt bra nok til å være sniper, så hadde vært kos å ha den.

Skrevet

faen da, kommer ikke forbi shoothouse, før var den kjempe lett nå er den umulig, pluss at man får ikke poeng for å gjøre det fort, uansett for fort man gjør det blir det 0 poeng.

Skrevet
Skal laste det ned når jeg kommer hjem idag.

Hvis dette er en total remake, så må jeg vel nesten teste det ut igjen =)

6868084[/snapback]

Det er det vel verdt! Men det er klart, hvis du ikke likte spillet før så liker du det nok ikke nå heller. Det er jo det "samme" spillet og gameplayet. Men ellers så anbefales det på det sterkeste :thumbup:
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ja, vet om noen men husker ikke hva det heter. :p

Syntes ikke 2.7 var så bra jeg. Virker mer laggy og AI-en var kraftig overhypa(med andre ord, AI-en sugde).

Skrevet
Har ikke favoritt servere, men jeg fant flere servere ved å velg Gamespy istedenfor AA Browseren.

6949184[/snapback]

Jeg fant ingen servere med AA browseren jeg. :p

Skrevet

Man får lastet ned patchen 2.7. så slipper man å avinstalere hele greia. det tar veldig lang tid.. jeg har nå lastet ned 64,5% og det har tatt ca 2 timer, og det gjenstår 1 t og 50 min i gjen. (150 kbs)(Med bitLord) ;)

Skrevet
Man får lastet ned patchen 2.7. så slipper man å avinstalere hele greia. det tar veldig lang tid.. jeg har nå lastet ned 64,5% og det har tatt ca 2 timer, og det gjenstår 1 t og 50 min i gjen. (150 kbs)(Med bitLord) ;)

6951498[/snapback]

Det finns ingen patch.

KUN full versjon og du MÅ avinstallere.

Det er også advart om man kan IKKE bruke config filene fra 2.6

Skrevet
Har ikke favoritt servere, men jeg fant flere servere ved å velg Gamespy istedenfor AA Browseren.

6949184[/snapback]

Aye. For de som ikke har gjort det enda så er det bare å bytte til Gamespy som server browser. Et must. Den innebygde greia funka dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...