Gå til innhold

iTunes 7, skurring i lyd


Fidelio

Anbefalte innlegg

Lastet ned iTunes 7 for Windows da det kom i kveld; imidlertid ble jeg svært skuffet....lyden skurrer helt sinnsykt. Har et Creative Audigy 4 lydkort. Aldri opplevd noe lignende.

 

Noen andre som har dette problemet?

 

Edit: Det gjelder både mp3 og AAC, og det er ikke noe galt med filene. Det samme skjer ved previews i iTMS.

Endret av Fidelio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har ikke det problemet, men når jeg spiller lyd fra itunes, vil den bare spilles på fronthøyttalerene uansett hva jeg gjør.. er inmari irriterende (har to seperate minijackutganger hvor den ene er front og den andre er bak) audigy 2 ZS lydkort forresten

6852731[/snapback]

 

Jeg får nå også bare lyd i de høytalerne forran! Utrolig irriterende. Har selv også et creative audigy 2 kort i pcen. Håper noen klarer å løse dette!

Lenke til kommentar
jeg har ikke det problemet, men når jeg spiller lyd fra itunes, vil den bare spilles på fronthøyttalerene uansett hva jeg gjør.. er inmari irriterende (har to seperate minijackutganger hvor den ene er front og den andre er bak) audigy 2 ZS lydkort forresten

6852731[/snapback]

 

Jeg får nå også bare lyd i de høytalerne forran! Utrolig irriterende. Har selv også et creative audigy 2 kort i pcen. Håper noen klarer å løse dette!

6861848[/snapback]

Jeg vil anbefale å slutte med iTunes, og begynne med noe annet... :tease:

Lenke til kommentar

Da er det i alle fall ikke bare meg. Får vente på en oppdatering, sinnsykt kult at de har integrert CoverFlow i iTunes:)

 

Heldigvis fikk jeg lastet ned versjon 6 og reinstallert denne, selv om jeg måtte inn i registeret og slette en rekke verdier før jeg fikk installert:(

 

iTunes til Mac er fremdeles bedre enn til PC...

Lenke til kommentar

OT:

Hvordan kan du si dette? Er du en windows fanatiker som ikke takler at Apple lager bedre løsninger enn microsoft? Eller er du av linux type, der brukervenlighet er et "ikke" tema? Vi spør om hjelp fordi vi liker programmet, ikke fordi vi vil bytte!

6865744[/snapback]

2 punkter som bør nevnes:

* innlysende mangel på konfigureringsmuligheter (foobar2000 rocks)

* bundle med en av historiens verste mediaavspillere, quicktime player, som etter min mening er like bra som realplayer anno år 2000

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...