Veni Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 ja som emnetittelen sier ... noen som har prøvd Chromehounds? isåfal hva mener du om spillet? har sett litte til dette spillet på forumet ...
Mala Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Last ned demoen og prøv det. Appelerte heller lite til meg ihvertfall.
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Tror ikke demoen gir et særlig godt inntrykk av hele spillet. i følge folk som spiller spillet, er det online-delen som gjør at spillet blir bra. Denne skal visstnok være ganske omfattende, i motsetning til en heller traust singleplayerdel. Kanskje noe a'la Battlefield 2: Modern Combat.
Mala Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ja nei det er jo ikkje første gangen at demoene er relativt dårlige. Men eg har ikkje spillt retail så eg har vel egentlig ikkje grunnlaget til å uttale meg heller
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Har lest mange som synes fullversjonen er ganske så knall, spesiellt onlinedelen skal være bra.
RRhoads Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 de burde ha sluppet en multiplayerdemo da..
Veni Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 takk for svar var demoen bare en enspillerdemo?
Scortech Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 (endret) Chromehounds er egentlig et kjedelig spill...er mest online delen som er noe..hvis du har en del kompiser som du kan spille sammen med da selvsagt.. Endret 12. september 2006 av Scortech
Dregoth Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 (endret) Etter min mening er chromehounds noe av det beste som er å få tak i til 360. Har hittil spilt ca.50 timer(leeeeeenge siden et spill har holdt meg klistra foran tvn så lenge), og føler jeg bare så vidt har begynt . Det er først og fremst et online spill. Singelplayer delen er bare trening for live-delen, for at du skal bli kjent med gameplayet og de forskjellige mechene. Jeg skjønner at det er et litt "smalt" spill. Men dersom du er interessert i involverende taktiske og strategiske mech-battles, bør du vurdere seriøst å sjekke dette spillet ut. Les mer her Endret 12. september 2006 av Dregoth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå