Gå til innhold

noen som har prøvd Chromehounds?

Veni

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja som emnetittelen sier ... noen som har prøvd Chromehounds?

isåfal hva mener du om spillet?

har sett litte til dette spillet på forumet ... :hrm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke demoen gir et særlig godt inntrykk av hele spillet. i følge folk som spiller spillet, er det online-delen som gjør at spillet blir bra. Denne skal visstnok være ganske omfattende, i motsetning til en heller traust singleplayerdel.

Kanskje noe a'la Battlefield 2: Modern Combat.

Skrevet

Ja nei det er jo ikkje første gangen at demoene er relativt dårlige. Men eg har ikkje spillt retail så eg har vel egentlig ikkje grunnlaget til å uttale meg heller :)

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Har lest mange som synes fullversjonen er ganske så knall, spesiellt onlinedelen skal være bra.

Skrevet (endret)

Chromehounds er egentlig et kjedelig spill...er mest online delen som er noe..hvis du har en del kompiser som du kan spille sammen med da selvsagt..

Endret av Scortech
Skrevet (endret)

Etter min mening er chromehounds noe av det beste som er å få tak i til 360. Har hittil spilt ca.50 timer(leeeeeenge siden et spill har holdt meg klistra foran tvn så lenge), og føler jeg bare så vidt har begynt :) . Det er først og fremst et online spill. Singelplayer delen er bare trening for live-delen, for at du skal bli kjent med gameplayet og de forskjellige mechene. Jeg skjønner at det er et litt "smalt" spill. Men dersom du er interessert i involverende taktiske og strategiske mech-battles, bør du vurdere seriøst å sjekke dette spillet ut. :thumbup:

Les mer her

Endret av Dregoth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...