Gå til innhold

Leter etter ny Server og Guild..


Anbefalte innlegg

Heisan...

 

Jeg har en 60 Shaman på Stormscale PVP EU. Gamle serveren til Curse.

Da de migrerte vekk stakk en del andre også.. Det er også en del andre av de high end guildene som kansje stikker..

 

Jeg har da sett meg nødt til å migrere selv, kansje..

 

Det jeg lurte på da er om noen der ute kan gi meg noen tips og pointers på guilder som er highend, da kansje en to tre bosser i naxx på kill lista o.l.

 

Helst servere med lite lagg, greit community og mulighet for PST..

 

Profil: LINK

For de som vil ta en titt..

 

MVH

 

Wiseguy of Stormscale...

 

EDITS: Typo

Endret av Pelas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DJ: Nå er det faktisk slik at mange guilds krever 5 Tier 1 på Shaman i og med at det er en suveren bonus, samt at Earhtfury generellt er et bedre healing set enn Ten-Storms?

(Correct me if I'm wrong)

 

Ditt gear generellt er vell kanskje ikke noe rope hurra for, med tanke på Ringer, Trinkets, Neck og diverse.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Heisan...

 

Jeg har en 60 Shaman på Stormscale PVP EU. Gamle serveren til Curse.

Da de migrerte vekk stakk en del andre også.. Det er også en del andre av de high end guildene som kansje stikker..

 

Jeg har da sett meg nødt til å migrere selv, kansje..

 

Det jeg lurte på da er om noen der ute kan gi meg noen tips og pointers på guilder som er highend, da kansje en to tre bosser i naxx på kill lista o.l.

 

Helst servere med lite lagg, greit community og mulighet for PST..

 

Profil: LINK

For de som vil ta en titt..

 

MVH

 

Wiseguy of Stormscale...

 

 

 

EDITS: Typo

6840733[/snapback]

 

Hei Wiseguy.. :) legg inn en søknad på www.triadclan.org

vi er en skandenavisk guild som PvE instilt, Og har mangel på healere..

vi er på Sartura i AQ 40, men med lite healere så kommer man seg ikkje langt :(

Så hvis du er interesert så bare skriv en søknad :)

 

Hilsen Noheals

Endret av Noheals
Lenke til kommentar
Ditt gear generellt er vell kanskje ikke noe rope hurra for, med tanke på Ringer, Trinkets, Neck og diverse.

6841323[/snapback]

 

Trinketene mine er noe av de beste du kan få tak på uten rare drops fra bwl ect.

Og den blå ringen er kun en place holder til jeg får AQ ringen.. mangle ikke mye Rep nuh..

Ellers er det ikke altfor gale imo..

Lenke til kommentar

----off topic----

Akkurat den mentaliteten om å migrate til en server med en hel haug med guilds som gjør Naxx har ødelagt noen av de serverne (Kazzak i mitt tilfelle).

Vi har gått i fra 0 lagg og 0 queues, til 1 time i kø og kembolagg i peak hours.

 

Er det en ting jeg har kommet til å hate så er det folk som migrerer med gear langt i fra godt nok til å gjøre disse instancene.

 

----/off topic----

 

Det er flere guilds som tar opp x-realm applications, bare husk å sjekke ut serveren du skal migrere til nøye før du gjør det.

Vi har nå tonnevis med folk som er dritsure fordi de kom til en server som nå er helt ødelagt av queues og lagg.

 

Jeg ønsker deg lykke til :) Du finner nok et fint AQ40 guild med det gearet :)

Lenke til kommentar
Wiseguy ditt forumtroll!

 

ossen er det med Nam tenker de  bytte server også for tiden?

 

core og glamour diskuterer stadig om de skal bytte server eller ikke for tiden

6845969[/snapback]

 

Afaik Nam gjør det ikke så bra, og Vanity stikker.. ingen guilder med naxx progression igjen på horde side da..

Lenke til kommentar
DJ: Nå er det faktisk slik at mange guilds krever 5 Tier 1 på Shaman i og med at det er en suveren bonus, samt at Earhtfury generellt er et bedre healing set enn Ten-Storms?

(Correct me if I'm wrong)

 

Ditt gear generellt er vell kanskje ikke noe rope hurra for, med tanke på Ringer, Trinkets, Neck og diverse.

6841323[/snapback]

 

De trinketene er godlike.. kun slått av +70healing/use twinket, shard of the scale og rejuvenating gem. (som er en super-sjelden drop av onyxia, sjelden en i bwl og en fra en sen boss i naxx)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...