Gå til innhold

2 nye xbox 360 spill region free (bekreftet)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er Lego Star Wars II regionsfritt?

Jeg finner det ikke regionsfritt hos hverken Videogamesplus eller Play-Asia.

6842530[/snapback]

Samme lurer jeg, har du link?

Med tanke på at både N3 og nå Xbox Arcade er sonefritt, lukter det regionfree Halo 3 og Gears of War her!

6842565[/snapback]

Om spillene er sonefrie eller ei kommer an på utgiver. Så langt har UbiSoft vært flinke til å gjøre spillene sonefrie, mens EA såvidt jeg vet, har ingen.

Er vel Microsoft som er utgiver av både GeoW og Halo 3, og såvidt jeg vet er ingen av deres nåværende 360-spill (PDZ og PGR3) sonefrie. Så det er litt tvilsomt at fremtidige spill ikke skal være sonebestemte.

Skrevet (endret)
Om spillene er sonefrie eller ei kommer an på utgiver. Så langt har UbiSoft vært flinke til å gjøre spillene sonefrie, mens EA såvidt jeg vet, har ingen.

Er vel Microsoft som er utgiver av både GeoW og Halo 3, og såvidt jeg vet er ingen av deres nåværende 360-spill (PDZ og PGR3) sonefrie. Så det er litt tvilsomt at fremtidige spill ikke skal være sonebestemte.

6842589[/snapback]

Sant at ikke PDZ eller PGR3 var sonefrie, men DOA4, N3og nå Arcade. Alle disse spillene er utgitt av Microsoft (altså firstparty titler) og hvis det fortsetter i slik som med de to siste her så vil det tilsi at også fremtidige titler blir sonefrie.

EA har ingen nei, og var en del som ble skuffet spesiellt da NCAA ikke ble regionfree.

Endret av Captain_Nintendo
Skrevet

6842589[/snapback]

Sant at ikke PDZ eller PGR3 var sonefrie, men DOA4, N3og nå Arcade. Alle disse spillene er utgitt av Microsoft (altså firstparty titler) og hvis det fortsetter i slik som med de to siste her så vil det tilsi at også fremtidige titler blir sonefrie.

EA har ingen nei, og var en del som ble skuffet spesiellt da NCAA ikke ble regionfree.

6842623[/snapback]

Ok, visste ikke at MS hadde DOA4 og N3 også. Da kan det se ut som det går veien :) (Skal uansett kjøpe GeOW og H3 i fysisk butikk - alltid litt morsommere på store releaser ;) )

Skrevet
Skal uansett kjøpe GeOW og H3 i fysisk butikk - alltid litt morsommere på store releaser ;)

6842651[/snapback]

Det er jeg veldig enig med deg i, er ingen ting som slår å dra å kjøpe spillet i butikken på release dagen :)

Husker når jeg var mindre og skulle kjøpe spill, tok jeg bussen i nesten 1 time for å komme frem til byen. Det var nesten magisk å komme inn i sjappa, der alle spilla stod å lyste mot deg. På veien hjem var det å lese manualene og glede seg til å teste det. Savner den tiden :cry:

Skrevet

PAL version er region free og LucasArts har hatt flere region free spill på gamle xbox, så satser på Lego 2 US version også blir det. SKal fjerne spillet vist det ikke blir tilfelle

-----

90 Games Master UK

Looks, feels, and plays like it's been designed by a group of people who love games, understand gamers and know how important it is to have fun. [Oct 2006, p.58]

90 Official Xbox Magazine UK

Star Wars fans, LEGO fanatics or lovers of the first game will be in ecstasy. A must-buy. [Oct 2006, p.94]

90 GameSpy

Its kiddy facade hides some terrifically fun gameplay with a lot of meat on its bones.

85 Official Xbox Magazine

Traveller's Tales has done it again: Lego Star Wars II: The Original Trilogy is an even quirkier blend of off-kilter humor, weird puzzles, and blaster-blazing, lightsaber-slashing action. [Oct. 2006, p.84]

84IGN

The bottom line is that it's a heck of a lot of fun and has a great amount of replay value beyond a single play-through. Best family game this year? Probably so.

80 EuroGamer

Perhaps the only downside about Lego Star Wars II is that the melee combat remains weak throughout, some of the latter puzzles can be wilfully obscure, and that Traveller's Tales neglected to allow co-op to be played online. Apart from that, it's one of the most instantly enjoyable games around.

Skrevet (endret)

Lego stars 2 US version er bekreftet sonefritt, men fortsatt ikke på "region free" listen hos www.videogamesplus.ca

Endret av kewell79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...