Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

bildene mine er vekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo! plutselig i dag merket jeg at alle bildene mine var borte fatter ikke en dritt alt av bilder som har vært på C: er vekk! ikoner og alt. hva kan det komme av? må ha bildene tilbake for mange av dem er VELDIG viktige bilder! trenger hjelp med dette :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

øøøøøøø ja seff!! trur kanskje dere ikke skjønner situasjonen jeg kan ikke spille spill fordi det bakgrundsbildetet på spillet ikke er der lenger så absolutt ALT av bilder er vekk *klikkersnart*

Skrevet

Kjør et online virussøk. Et eller annet sted i bakhodet mitt murrer det noe om et virus, for en stund siden, som slettet alle bildefiler på pcen.

I såfall er det ikke så sikkert at du får gjenopprettet bildene.

Backup er kjekt :cry:

Skrevet
det er så sykt kjipt det er brylupsbilder der som jeg MÅ ha og konfirmasjonsbilder osv

6838457[/snapback]

Hvis du husker navn på noen, har du brukt søkefunksjonen og søkt på "Min Datamaskin". Hvis de er ett eller annet sted, kommer de vel frem da.

PS Også lurt å brenne bildene til CD, eller lagre på ekstern harddisk slik at man har kopier

RandiA

Skrevet

men når jeg har laget en tråd her kan jeg vel også spørre om hvordan man kan "lagre" det som er der så hvis det skjer igen så kan jeg gjøre"?" så kommer det sånn som det var tilbake igjen

Skrevet
Høres ut som virus. Prøv med ad-aware og se om den finner noe..

6839812[/snapback]

føler ikke at det vil hjelpe med å få tilbake bildene kan gost ver det fjerener viruset men det er bildene jeg vil ha tilbake takk for svar uansett :)

Skrevet
Gå til Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Systemverktøy -> Systemgjenoppretting

Der skal du klare det!

6839776[/snapback]

TAKK :!:

Skrevet
Gå til Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Systemverktøy -> Systemgjenoppretting

Der skal du klare det!

6839776[/snapback]

TAKK :!:

6843024[/snapback]

Men dette går på systemet (operativsystemet med drivere) ikke på bildefiler, tekstdokumenter o.l.

Eneste fornuftige er å ta backup av alle viktige data. Det er mye som kan skje med datafiler og harddikser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...