Footy Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg leser opp og ned på nettsteder om telefonene her i Europa er så å så bra, men at de samtidlig har kommet mye lengre og har mer avanserte telefoener i Asia... Har det et annerledes nett der borte? Hva jeg prøver å spørre om er, om jeg drar på ferie til Hong Kong og handler en superfancymegatelefonoveralletelefoner, vil den fungere i norge?
3121 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg leser opp og ned på nettsteder om telefonene her i Europa er så å så bra, men at de samtidlig har kommet mye lengre og har mer avanserte telefoener i Asia... Har det et annerledes nett der borte? Hva jeg prøver å spørre om er, om jeg drar på ferie til Hong Kong og handler en superfancymegatelefonoveralletelefoner, vil den fungere i norge? 6836220[/snapback] Den vil nok helt sikkert fungere her hjemme hvis den opererer på samme driftsnettverks som her hjemme, dvs tri, eller quad-band nettverk, da de i asia hovedsaklig bruker samme nettverk som her hjemme. Men garantier, og norsk språk på disse modellene blir kanskje vanskelig å få ordnet....
Bytex Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Du får de stort sett bare med kinesisk eller koreansk språk i menyer. Litt upraktisk, kanskje.
Footy Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 men kan ikke folk som unlockshop.no legge inn annen programvare?
Eulogy Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Har kjøpt flere telefoner i Asia jeg. De har alle hatt engelsk språk.
Footy Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 hva av telefoner fra den kanten kan anbefales?
sforum Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Telefoner fra Hong Kong skal fungere fint i Norge:) De har engelsk språk de fleste (akkurat som norske telefoner har mulighet for engelsk språk)
PureTamil Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Tviler på at de har noe spesielt fancy i HK dessverre.
Christian86 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Tviler på at de har noe spesielt fancy i HK dessverre. 6836830[/snapback] fant billige 8850 da. 320 kr stykke ca for meg var det helt konge, har alltid ønsket meg dem. Neste på listen er 8800, men kjøper den brukt om noen mnder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå