Rescue me Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 (endret) At Oblivion ser en del bedre ut på en god Pc enn på en 360, har fint lite med saken å gjøre for min del i alle fall. Jeg spiller selv Oblivion på en PC litt under middels, men kunne aldri tenke meg å spille det på 360 av en enkelt grunn: Mods. Jeg kan knaskje spille i 100 timer uten mods, men med mods får jeg 1000 timer til (eller enda mer hvis jeg gidder), med mye bedre gameplay enn jeg kan drømme om på Xbox'n. I tillegg er styringen mye bedre på PC. 6838324[/snapback] helt enig Endret 10. september 2006 av oblivion_-__
Budbringer Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 At Oblivion ser en del bedre ut på en god Pc enn på en 360, har fint lite med saken å gjøre for min del i alle fall. Jeg spiller selv Oblivion på en PC litt under middels, men kunne aldri tenke meg å spille det på 360 av en enkelt grunn: Mods. Jeg kan knaskje spille i 100 timer uten mods, men med mods får jeg 1000 timer til (eller enda mer hvis jeg gidder), med mye bedre gameplay enn jeg kan drømme om på Xbox'n. I tillegg er styringen mye bedre på PC. 6838324[/snapback] helt enig 6838342[/snapback] hvis man skal ha mods på 360, må man først kjøpe live, og så må man betale for de mod'sa man laster ned
Rescue me Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 At Oblivion ser en del bedre ut på en god Pc enn på en 360, har fint lite med saken å gjøre for min del i alle fall. Jeg spiller selv Oblivion på en PC litt under middels, men kunne aldri tenke meg å spille det på 360 av en enkelt grunn: Mods. Jeg kan knaskje spille i 100 timer uten mods, men med mods får jeg 1000 timer til (eller enda mer hvis jeg gidder), med mye bedre gameplay enn jeg kan drømme om på Xbox'n. I tillegg er styringen mye bedre på PC. 6838324[/snapback] helt enig 6838342[/snapback] hvis man skal ha mods på 360, må man først kjøpe live, og så må man betale for de mod'sa man laster ned 6839435[/snapback] og da kan man bare ha de offisielle PS: De offisielle modene koster også på PC
Gromle Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 OG det er vel kun de offisielle modsa du får da?
E-wok Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 At Oblivion ser en del bedre ut på en god Pc enn på en 360, har fint lite med saken å gjøre for min del i alle fall. Jeg spiller selv Oblivion på en PC litt under middels, men kunne aldri tenke meg å spille det på 360 av en enkelt grunn: Mods. Jeg kan knaskje spille i 100 timer uten mods, men med mods får jeg 1000 timer til (eller enda mer hvis jeg gidder), med mye bedre gameplay enn jeg kan drømme om på Xbox'n. I tillegg er styringen mye bedre på PC. 6838324[/snapback] helt enig 6838342[/snapback] hvis man skal ha mods på 360, må man først kjøpe live, og så må man betale for de mod'sa man laster ned 6839435[/snapback] Jeg ler av deg anders! :!: Neida ... (Joda, gjør egentlig det) Selv synes jeg Oblivion er best på PC! Av 3 grunner: 1. MODS! 2. MODS!! 3. FPS er alltid best på PC (jeg spiller det bare i første person)
Snerk Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hvordan funker bruken av crosshair'en med xbox? Altså d merke man bruker til a sikte med, eller og velge items å sånnt. Tenker d kan bli litt klomsete uten a bruke mus til d. Eller? 6838042[/snapback] Noen som vet?
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 For å svare kort: nei, det er ikke klumsete. Oblivion bruket et helt standard kontrollopsett på 360'en
Bjorn Ole Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg har spillt Oblivion både på Xbox 360 og på PC. Med godt over 50 timer på begge. 360 har jo veldig bra grafikk for en maskin som koster 3000, noe som er det samme du må ut med for et godt skjermkort. Men så synes jeg det går litt for treigt på 360, det har ingen bruker baserte mods og den veldig nyttige quick save/load funksjonen man har på PC'en, finnes ikke. Jeg må faktisk si at hvis du har en mid til high end PC, så er det PC versjonen som gir mest bang for the buck.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå